sebab utama x bez langsung ialah x dak langsung mat jepun...at least bawak la sorang dua kan...ni x dok wat style bawak mamat chinese look, wearing japanese attire pastu da kira jepun abez la tuhh....makanan pon mahal siot...1 sushi 2 hengget kayfor pon singgit ja weh...bli 10 dpat free 1..
ok da best part was of koz la regarding my topic kan...cowok hensam!!...mula2 aku macam malaz ja nk usha orang...sebab memang bosan sungguh...muka masam ja...tapi masa dok jumpa mijah aku dok toleh toleh tetiba ternampak sorang mamat melayu macam boley tahan la muka....dia putih...sja2 la nk usha kan....pastu dok jalan jalan p mai p mai macam dok terjumpa dia banyak kali plakk...pastu plak masa ada 2 orang minah ni dok nak sangat tangkap pic sorang mamat ni aku pon dok melangut ja la kan....dok garu kepala bosan da nie...x pa sabaq sabaq...tapi aikkk dia ada kat2 situ
so aku sket sket toleh la kan...pastu nampak bas 604 da blah aku lagi la bosan kan...nak tggu bas laen lama kot...so dok kat kolam tuuuhh...rasa cam nak mandi ja...ilang gak bosan....dia plak dok dekat 1 bawh pondok tuhh...dia dok ngan kawan dia...bila aku usha dia aku rasa dia mcam sedar ja aku tengokk...aku dapat tengok 3 saat ja pastu tengok depan balikk..kang kena cop prasaan minah hot plak dok usha dia...
tapi betol la aku rs dia pon tengok aku jugak!!!...iskk rasa cam nak p tanya ja...boley gak sembang2
ok sampai citu ja...pastu kami pon balik...tapi aku sombong...aku x tengok dia pon masa melintas tempat dia duduk tu kan...kufur nikmat! isskk sebenarnya aku segan takot dia tengok aku..nati bertentang mata alamakk x taw la nak cakap apa...nyesallllx tengok!!
ohhh aku x da keja wat entri ni pasal aku bosan sangat....haiih.. mak nak balikk...seminggu pon lama...ngan kelas2 nya...
Labels: BOREDOM, mamat hensem, x da motif
skang aku taw napa kadang dok makan western dok potong ayam dia x mau putus2...rupanya salah pegang pisau...dok bajet kita tu terer sangat masak padahal tukang masak dok masak baek punya...sendeng skit pisau tuh n letak pisau tu at d centre of ur palm then u can cut slice ur food easily...jangan dok sendawa kuat2..jangan dok bergelak sakan la ngan kawan2 jiran...cover la skett..nati org pandang pastu innocent ja tnduk bawah buat2 makan..cehh..
n suma org cam kalut kan bila dia mkan pastu pisau garfu dok keletung keletang belaga ngan pinggan..aku pon mcam tu laa...tapi muka maintain la bukan kita yg wat..relax chill!...tapi sbnarnya x salah bunyi...da nama pinggan tu pon kaca cmpur tanah liat sket campur apa2 lagi so dia bila kena ngn pisau steel tuh of koz la bunyi...kang dok bersungguh makan senyap x mau bagi bunyi pisau tu akan menghasilkan bunyi yang sangt menyakitkan tinger...try amik pisau pastu hiris atas pinggannn arrghhhh memang kena tikam la kawan sebelah time dok dinner...daahh masuk paper plak...teori dining and etiquette membahaya kan nyawa pelajar pelajarnya!!...umphhh haru haru
sebolehnya minimum kan bunyi laa...owwhh handbeg or purse jangan dok letak atas meja...itu menunjuk namanya bak kata penceramah...jenama bukan maen...prada, guess ,coach padahal bli dekat ropewalk!! eishh huduhnya prangai...so letak dekat belakang u ok between u n d chair...nati posture duduk pon cantik...x da la terlentang kekenyangan usap prut lepas makan...
banyak lagi benda tapi tengok la bukan aku ingat pon....event tuh 14 feb valentine u...sebulan lagi...teori bukan maen buat arini....macam ingat ja wehh...tapi aku x sabaq....suka suka....dok kat meja tengok kerenah orang nak amik sudu mana cawan yang mana pisau yg mana nak potong macam mana....ahh mesti bez kann...pastu kontrol gelak palsu....n of koz d food is going to b western...samaada superb ka x xtaw la...hotel apa tah lupa dahh
n spoilnya kena pakai baju itam putih...kalu aku taw kena pakai kaler tu ja mmang aku bli baju raya kaler tu dahh...baru nak bergaya sakan pakai baju raya...da kena cri baju itam plakkk...haaiihhh x pa laa...asal dapat rasa benda tuu...cant wait!!
Labels: dining etiquette, glamor, melawa
tarikh sangat cantek....aku bru teringat arini besday abah pkul 5 leebey camtu
pa...tu pon sebab terdetik nak tulis tarikh kat buku nota..then i realized it was
abah's besday...cantik sangat tarikh nie....x da rezki abah nak rasa besday dia
pada tarikh yang cantek....hurm sad sad...he shud be 61 dis year if he still
here...but it's fated the age ends at 59...nak wat gano...tabah lahh...bes
sangat kalu dia dapat sambut besday nie kan...bes sngat kalu dia dapat p zoo
negra masa anta aku dlu
hapy besday abah!!! always pray u r happy 'there'...may allah award u taman syurga 'there'
lama x tengok gambar2 abah...skang bila tgk rasa sebak plak
issshhh ni nak nagez nie...x aci abah sempat p konvo kak aku...aku???...nk jugak abah p...=(..x pa la asal mak boley tengokk..insyallah
Labels: familia, rindu, sayang dan cinta
arini ari isnin...kelas stat kol 4-6...the only class for today kot!...memang happy x dak dah laa...bangun pon kol 11...siap mimpi memang feeling hot abes la...aku mimpi jiran sebelah umah aku yang laki tuhh boley mak aku bagi dia gelang macam tanda merisik...motif mak aku bagi gelang kt pihak laki?? aku x taw...mak aku bagi certain time untuk dia prepare nati...dia tanya aku nak hantaran brapa...aku cakap ala ayah hang kaya x pa la...pastu dia kata x yang ni aku usaha btoi2...aku cakap 50000!!! huhh x beghedan...ok takat tu ja
pastu plak kawan maya aku kat internet pon masuk mimpi...pon jadi benda sama...mak aku bg gelang tanda kat dia untuk kawen ngan aku nati...aku x paham sungguh la...pas mak aku bagi kat dia aku tengok kat mak aku ada lagi baki 3 gelang....????...hoihh ni nk jual anak ka apa....mak aku nk wat katalog ni nak bagi aku pilih laki mana eligible untuk aku nati...sdey aku x daapat sambung mimpi untuk 3 calon laki laenn...ley gak taw kan..ishh rugi2..tapi memang aku x paham la adat mana mak aku wat macam tuhh...unik sungguh hahaha
ohh balik pada isninn....tetiba p kat mimpi plakk...mandi siap suma p cucuk duet nak bli buku...sperti biasa p atm 7e ja la yang available kat sni...tup tup orang hot keja rini!!...sunuk la kau nyah...siap pinjam kan aku duet sengget sal aku x da duet kecik nak bli icy grape...7e pon x da duet kecikk hishh!
sampai klas n blaja blaja blaja...encik lecturer lecture memang kena fokus x kelip mata la...aku berangan seminit pon da lost sekjap apa dia cakap...kalih tengok kawan kiri kanan...berangan 5 minit harus la kau usha ja muka dia...memang x paham apa dah pastu...
bgus lecturer niee dia sangat detail plus gigi dia comel huahuauhua macam gigi kawan aku...unik orang ada gigi camni...
bab yang penatnya adalah naek bas bila nak balik....kelas abes kol 530 tapi memang bas x da langsung...tetiba ari ni suma orang dok kat seksyen 7..kena la naek bus 604...gila ramai....slalu orang wat sign tapak tangan kanan letak atas tapak tangan kiri menandakan crowd tahap dewa nya...tapi yang ni 2 tapak tgn kanan atas 2 tapak tangan kiri..superr crowd kott!!...da la aku bawak payung pastu ngan buku land code nya...ya allah berattt beratt...berhimpit lam bus
pastu plak sangkut kat seroja pasal banyak keta beratur nk kuar pintu depan...hurmm berdiri la berbelas minit tang tuh...skit masa lagi nak bersila ja kalu x malu sangat....sabar sabar...lepas ja pintu depan cehh trafik melancar laju sampai la sangkut kt mawar plak ann...mawar mestila connected ngan pintu belakang..pintu belakang connect dengan trafic light...lagi la berdiri x hengat punya...tapi aku x la....ousemate aku yang laen...pasal kat mawar tu aku da berdesup cari tpt duduk...alhamdulilah lega dapat duduk...sebelah jantan pon harung ja la...dekat mawar tu ja stengah jam sangkut aku rasa....sampai umah kol 7...dekat sejam lebey lam bus...ni kalu naek bas ekpres da smpai perak dah nie
smpai umah x larat sangat....tahan ja la x tido...kawan aku tido x hengat punya...yang tu yang kena berdiri lama tu la kann....sian dia...da la ada orang x reti dok diamm.....ha aku cukup anti orang yang x eti dok diam2 nie...kejap gerak sana kejap gerak kanan...ingat space lam bas tuh besa plane??
skang umah aku ni ramai dok makan buah plak termasuk la aku....sampai senak ngn buah...membuang pon dok bau buah buahann...hohh baguz la kann ada fruity2 sket bau toilet tuh....plus aku pon suka sangat sembelit...
n again sok klas sampai kol 6...ada kah tragedi sama akan berulang???...=( let's see
Labels: penat p kelas, shah alam, skolah
nak study pon mood x mai...buku pon x da...nk beli mahal sangat hheehh...gano nehh
sem ni kena lagi ka???
walaupun dia criminal tapi ya allah sangat lawak....sampai gelak tutup2 mulut pastu sorok kpla belakang kusi audi pastu glak puas2 sebab mula2 dia marah kami glakk...hhaaiihhh payah2....dia pkai keta merc pastu tup2 atas dashboard ada hello kitty???!!!!!...siap dok geleng2 kepala dia...dalam ati ada taman hello kitty rupanya....aku macam x caya...aku syak ni anak bini dia punya keja laa...aku ada modal nk ugut dia kalu dia marah lam tutorial nii...sirr!! saya amik hello kitty lam keta bru taw...plat number NCD kott 235....punya la nk abadi besday istri...num fon pon 235
ahhh next encik rizal u...heheheh...mula2 masuk kelas dia serius bangat...aku rs dia lagi criminal dr datuk tuhh....da la muda muka stone ja pon...dok belek2 jam pastu jalan kat pintu ingat nak kunci ohh rupanya kluaq....pas klas stat baru taw....memang feveret lecture of d sem la...aku ckup style dia time tutorial...ya itu tutorial= lecture...x yah la dok tny2 soklan panggil nama pastu x dapat jawab jeling maut pastu cop ko budak bodoh!...pastu makin dia naik tangga makin dekat la ngn muka kita kan...apa g usha arr...dada toughhh!!! slurrpp...memang mata suma plajar pompuan dok ushaaa tang tuu ja iskkkk3..
dia sangat cool..plajar datang lmbat no hal bro...as long as u present...aku suka mcam tuhh...pljar dtang lmbat bukan sebab saja...sebab bas kot...lmbat...kami kluar awal pon stil bas jugak jadi masalah...jadi i sayang u la encik lecturer....msti dia da kawen kan...ada uban selai dua kt rmbut..da mengajar 11 taun phd 4 taun ...hummpphh x da arapan nk feeling stdnt bercinta ngn lecturer ann...isk3..sudah! sudah!
pastu lecture land law addoiii nguap ja aku kira...dok tengah2 kira ok la...tapi aku x paham apa dia ajar...still tutorial dia pgang grup aku jugakk...still dia suka tnya jugakk....eee x sukaa laa...napa mesti ada tutorial!!!!...tutorial wat cara btol x pa gak ni kadang x dapat apa pon lam tutorial tuh...x da manfaat..
everytin will start nex week...by hook or by crook i must attend d tutorial n ketaq perot jawab soklan n senyum2 time tutorial encik lecturer kesayngan ^^
Labels: bezzz wwooott, happy, shah alam, skolah
aaa k peghak sket sbb baru nak p jejak kaki kat sana....dulu masa kecik kecik dah p...tapi mana la nak ingat...mak aku cakap aku asyik mintak dukung ja...besa la nama budak-budak mana larat nak jalan...
zoo tu besar...sronok gak tawaf...patotnya p semalam tapi time tu kol 430...tutup kol 5..so balik la umh sewa balik...pastu rini p jugakk sbb aku x da kelas...ffuhhh mahal cam ngan apa lagii...20 hengget sorang...3 orang???..emmppphh..
mula nak amik gambar pastu tengok bateri low...mcam kurang da mood nk amik...pastu da dekat nak abeh jalan zoo tuh tengok banyak plak bateri tuhh...heeran2....tapi arini isnin so macam x ramai sangat pon...tapi x da la sunyi...ada ja orang keliling...tp kalu semalam mesti lagi ramai kan....
xtaw nak kata zoo tu bes ka x....menatang suma keja tdoq...huhh padiaa.geram plak aku...orang nak tgk dia dia tengok la kita balikk...banyak kot byar!!...tapi tourist2 banyak gak cun2 n hensem2...tapi suma bawak family or gf sndirikk...iskk3...zoo tu luas...memang berbaloi ar...jalan sampai lenguh kaki...x suka naek tram sebab x puas la tengok binatang pakai lalu camtu ja...lebey baek jalan bley tengok satu satu pastu tangkap gambar....sampai tengok binatang pon aku ngan mak aku nguap2....ngantukkk!!...suma salah beruang , tapir , binturong , ular buaya n macam2 g suma tdo...tdo ! tdo ! tdo!
pastu balikkk...macam sdey plak pasni aku x dok ngan mak aku dah...smlam tdo sbelah2 pon bez jaa...isskkk huhuhu...pasni mak x beletiaq dah , aku x masak dahh , kami x kuar jalan2 sekali daahh....uhuuu nak balikk!!!....sem ni cuti punya la ciputt....klas plak ada ari jumaat...x ley da balik slalu cm dolu...wwuuaaawwuuaaa








