cam x caya...and lagi 3 hari jugak aku nk exam...truk laa exam kali nii aku x semangat lgsg...dok bca pon aku dok berangan kot laeenn...dgr kawan dok stdy pulun bukan maen, rs tercabar tapi takat situ ja la...risau...sejarah nk putar kembalikahh...instinct aku ckap x balik rumah stdy week ni pon x pa...mcm ok ja kan...x risau kt family pon...tp sbab lama x balik aku rasa mcm nak balik....but once i arrivd home d body was there but d mind n soul was at shah alam....ceewwaahh...sbb tringat umah mcm kosong....a very nice suitable perfect condition for me to stdy...biasalah disebabkan trauma lebey baekk aku balik ja la...balik balik plakkk either katil or tv dat attractd me most...pperrgghh dugaan terhebat masa kini...aku tetap stdy jugak mudah mudahan aku dipermudahkan la untuk exam ni aminnnn....aku harap aku dpt ingat macam apa yg kawan2 aku igt...aku harap aku dpat jawab lancar macam yg kawan2 aku dpat jawab nati n yakin dgn diri sndiri n baca dgn bersungguh mcam yg kawan kawan aku wattt...haaiihhh
Labels: baibai
stelah hampir 3 taun dok blaja lam omputih ja lupa da bhasa melayu...tadi sir rizal trnslate melayu pon aku blur2...patot la dia ckp anak keling....umah aku ni pon ramai da jadi keling gara2 first!! depan umah india alim kuat agama...uurgghhh gram nya rasa.. second!!! ada gak la yg suka dok wat prngai kelin...
crita pasai solat, arini aku smyg isyak lewat sket sebab dok bc bel..bukan baca tapi hafal!!!!!...ohh wat pasal doppelgnger gitu...masa dok prepare nk pkai tlekung afie pon wat bnda yg sama...elok agkat tkbir niat suma ckup smyg lah aku...dok cuba nk khusyuk tuh ada 1 makhluk ni pgl nma aku..."najjwwaaaaa!!! sok politik nk blaja apa??????"...i diam ja la xkan nk sahut...sbab aku taw dia akn kuar blik tgk aku wat pa...k fine dia kata oh smyg....dia msuk blikk pulakk...pastu dia " affiiieeeeeeee!!!! sok blaja apa politik ".....oh myyyyyyyyy...afie dok smyg gak kot...dia smyg lam blik aku kt ruang tamu...mmg aku nmpak la afie smyg...n sesiapa yg knal pompuan ni akan taw nada sora dia cmna...mmg lawak la kan...ampun kan aku ya allah...aku kalah..
aku terpaksa lepas gelakk...kang dok ketap gigi tahan gelak bergegar gegar badan lebey 3 kali batal gak kann...masa dia pgl afie pon aku da senyum...well setan aku lompat kt afie...kami bantai gelak sama2...naseb x fart ja kan...naseb ieda x smyg skali kalu x jemaah rmaai2 laa setan wat kenduri..
ohh ohh sok lusa bel ...aku jeles kat org yg da lepas bel...heaven ley fokus kt land...haih malas laa
i havnt written any entry in dis blog for quite some time....ya laa bajet macm org baca....tp for my own satisfaction also...at least i knw wat had happend in my life....n dis sem..dis sem really challenge me as d real student of law..pejam celik pejam celik i have only 1 month left before the exam...i month yaawwlll!!!...hherghhh...but stil i havent revise anytin on what i ve learnt dis sem...baru tadi test admin...alhamdulilah aku jawab ja...tp btol salahnya idokk tawu laa....4 d past few weeks we hv been busy with asgmtns, test, presentation and not to forgt LDK!!!!...n thnk god it was d best ldk i ever had!!! luv u la puan azreen....sempoiiiii gelak ja banyak...makan kopok pon banyak...kalu ldk lagi nak dia jugak!!...
dis week i ve been bz like crazy...i ve fnished halfway thru..next things to do?????...equity asgmnt, bel presntation, mandarin oral test, politic presntation blabla bla x ingat
x sabarnya nak habes sem ni rs...i think dis is shortest sem i hv ever have...y short?? sbab aku rasa macam bru lepas raya cina jaa...x ready with dis asgmtn presentation thingy..
adoii saket perot laaaakkkk....ahh nowadays theres lots of rain + thunder n lightning.... yet i love it so much...ive been longing 4 dis rainy season....skg duduk saja kt living hall pon sejok walau kipas 3...miracle bila aku x bukak kipas sebab sejooookk sgt...skg pon x mndi sbab sejokk oiii
Labels: busy saket jiwa, sejukk aih, ujan best
lama sungguh x update....bizi memanjang aku ni...btol x tipu...x tipu x tipu...aku tdoq pon kadang2 x ckup...lebam2 bijik mata...ilang da seri wajah...jerawat pon pndai da wat perangai...setelah sekian lama x naek tiba2 dia naek plak...
sem 3 ni memang laen da la...dia punya bizi laen la...awl2 sem rilek sungguh...pastu culture shock bila esainmen ngn present nya macam2...bulan ni x balik lgi...rindu kt umah la...nak balikk...igt nk blik minggu nie...tp rugi sgt balik...dkat 60 hinggit habes..duduk 2 malam ja...x panas pon bntot...
aku x taw napa rini nafsu aku trok sgt...pkiaq macam2 nak makan kot...kalu mak aku ada memang nak kena penampaq...lapaq lapaq lapaq ja keja aku...pastu nk makan ja keja...mana x gmoknya
minggu depan KI!!!!...menyamphnya...da la 3 ldk lam tu...urgghh apa benda lg dia nak wat tah
Labels: lapa, meroyan, nak balik umah, tension
semalam aku buang tebiat tido kol 53o sebab apa?...sebab aku buang masa...dok layan skandal la msg org la chat ngn org laa....uhh macam2....mentang2 da siap equity pastu buang masa layan fb plakk...fb ni da jadi virus teruk la untuk suma org....nak wat asgment mesti kena search intenet..nk bukan tenet mesti la kena bukak komputer...pastu msti kena bukak mozilla atau google chrome...pastu bukan nak taip huruf laen tapi huruf F juga jadi pilihan...FACEBOOK!!!...ada yg siap save siap2 page fesbook...nati bukak mozilla or chrome trus sign in ja bro!!..haiihh aku la tuhh....nak dpt refreshment kena bukak fesbook jugak no matter what!!
geram la...bel niieee...benda hat senang madam bg susahh...kepala aku pon jadi susah laa...da la susah payah siap kan equity tuhh...pastu politik pplak ni pon sama 2x5 susah jugakk...banyak sungguh test minggu nie...pastu x bley tahannya sabtu ahad ada LDK plaaakk dahh...argghhh..memang x ley trima hat niee....ldk x bg apa2 kesan pon kt aku
disebab kan aku dok serabut pk benda2 nie aku pon tdo kol 530..bgn kol 1....igt nak sambung lagi tapi teringat kat bel gagah gak bangun...ngan india kat depan dok bising2 kat depan umah ngan bau bauaann dia lagi haaiihhh...potog stim mau tido...tapi fida x da masalah pon nak tdo...tinger dia kebal x dengar suma menda menda tuh...belek belek cermin buruknya mata...senyum sket da nampak kantung mata pastu nampak satu garis yang sangat huduh...da macam orang tua da tengokk...mcam mana niee...sok da isnin...ari selasa ada parti...macam mana nak cantek nie..nati mamat mamat tengok nak cari skandal da kena rejek
Labels: bad bad gurl
aku tengah penin2 lalat pastu dok bosan bosan cicakk....disebab kan uitm buat "cuti khas" kat pelajar dia ari kames ngan jumaat minggu lepas tambah plak ngn aku klas isni satu ja kol 4 pastu tmbah lg cuti maulidur rasul ari selasa memang cuti sungguh la org ckap...kalu balik pon mmemang x rugi...ley sambung cuti mid sem ritu....makanya aku jadi bengong pasal ari ari ari nie...aku igt ari ni ari rabu sebab rs macam baru rabu....tengok2 esok da jumaat wehh...present bel x rangka lagi esaimen equity x wat lagi pastu plak ada test politic plakkk...banyak nyaaa...tuddiiiaaa laa dok tangguh tangguh tangguh
la ni aku dok baca land pon aku x paham aisshhh....aku bosan laa...aku benci bila ada rasa bosan dalam diri....bosan buat aku rasa benci belajar, nak balik umah, rasa lonely ,rasa cam nak jadi budak bodoh yang xtaw apa boley dok umahhh tengok tivi tidoq sebelah mak!
oh talking bout the title...aku bukak yahoo ja ada news terkini la kan...tetiba dia tnjuk gambar kaple laki n pompuan ngn tajuk world's longest kiss record in history=46 hours!.....laju ja la aku bukak..siap bukak video lagi kat youtube...sebab aku baca pasal contest tu dia kata utk show that love is powerful and meaningful yada yada .....syarat dia mulut x ley jauh2 kena rapat selalu =kiss la namanya...pastu nak p toilet pon x ley tarik kena gak kiss pastu yang paling strictnya dia x ley tido and dudukk!!...u have to stand d whole contest...memang aku tgk la dorg kiss sampai kena escort nak p toilet...nak kencing pon dorg guard kot sebab takot kaple tu tipu....memang dahsat sungguh...award dorg dapat 50 000 baht cincin diamond and duet 100 000 baht....lumayan la kan...baguz la kaple tu...moga bhagia..
ok skang budak2 dok bising nak wat rancangan tuutt tuutt...isk isk iskk...kita tgk sket apa jadi...
Labels: bila kelas x da, BOREDOM, cerita pasal mamat
rabu paling sempoi la sem ni....elok aku dok sedap2 tidoq sebab dok saket belakang dengan mood x betoinya malam semalam dengan tido kena kangkang sebab tutt tut tutt tutt...im sorry im sorry im sorry im sorry im sorry....orang umah dok bising huh hah huh hah dah...ada yang siap dok potong2 bawang la sayur la aku dengar dok ketung ketang ( biasala tido luar kan)...hoh nak bawak bekal ka tengok jam bru kol 7 ...lek ah bro cool chillax sambung tido dlu kol 7 30 bru bangun mndi ahh!....masing masing dok tunggu giliran nak mandi kan..aku pejam mata sambung golek2....apie dok gosok gigi...tetiba mas ayu jerit criminal lecture n tutor posponnn!!!!....aaaaaaaa...jerit gedik2 lompat2 hentak kaki...yang pkai suar jean bukak balik suar yang pakai baju lawa tukar baju tido balik yang tengah gosok gigi pon terus kumur2 buang ubat gigi p masuk bilik balik...aku of kos la slubung balikkk...ya allah sapa hat x suka dengar klass cancel memang pemuhung besaq ah
da la petang tu ada test dia...naseb x da kan...tapi walau x da kelas housemat2 tetap bangun pagi meneruskan perjuangan baca land sebab dia pon ada test...ada hikmah criminal x da...keajaiban berlaku bila suma orang kecuali ieda tekun baca buku...mana pnah org lam umah ni wat bhai!...suma org mostly...kalu wat video anta kat parents memang senyum bangga anak aku baca buku pas subuh!!! alhamdulilah syukur...
suasana pagi sangat tenang...nyam dow...aku suka...naseb aku ckup tido kalu x babaii la land....ohh masa amik test madam siap cakap soklan senang gila! hahaa...comeeii la madam ni..ley masuk pkai spek baru lak tuh...segak nguh la...alalallala momei momei~~..da la perot pon mcam mak aku kan..mmg sedap pelok niee
balik umah plak ptang tu tido...aku sempat tengok marimar sampai 330 ja...bes gak cita tuh...tu pon jenuh aku tahan mata tengok sebab nantok sangat...last2 tetido depan tv..
pastu skang ni aku dok pulun wat mandarin...ya allah tulisan susahnya...bila tangan rumi nak tulis p mandarin mmg x jadi la...bila semalam2 dok rajen stdy mai malam ni jadi xtaw nak wat pa...nak stdy pa plak ha...teruk student2 skang bila nak ada tes baru kalut nak baca...bila x dak tuhh punya syok bukan fesbuk la dok try slendang la dok makan cucuq la dok gebang2 la macam2..haii isk3
# sok ada tutor politics...ppffttt!
Labels: bezzz wwooott, bila kelas x da, seronokkkk






