lets dance together , get on the dance floor, the party wont start
0 comments Posted by chocolatierz at Wednesday, March 21, 2012Labels: baiduri, bezzz wwooott, sronok x hingat
Labels: baiduri, cerita pasal mamat
gadis dan kawan gadis bru balik dari kelas....turun dari bas jalan lenggang melalui pos guard da parking2 keta...gadis hanya pndang ke depan keranapanas terik mentari di sebelah kiri kepala...panaih sungguh...smbey sembang skit dengan kawan gadis....lepas tuhh ada sebuah kereta hitam lalu toyota kot...dok pandang2 ke arah gadis da kawan gadiss
kawan gadis : la aku ingat kan kereta mas ayu
gadis : (sambil tengok abang pkai spek itam jd driver )ahahaaha a'a llaaa aku igt kan mas ayu
abang spek : hhaaiii...nak tarik idung boleyy ....( tengok lagiii smpay la dy berlalu pergi)
gadis : ammbboiii dia minat kt hidung hg....mancung sungguh hidung hg weeyhhh...tp cne dy prasan hah
kawan gadis : bodohhh punya mamat....tu la bbila dy mai...td mana ada keta
gadis : dy tgk hg dari belakang tinggi , slim, cantikk minah niii...tu yang truss lalu kt sebelah kita....sekali
nampak plak hidung mancung hg...lagi la dy suka
kawan gadis : uuummmpphhhh bodoh betoi
gadis : dahsyatnya dia ley nampak kemancungan hidung hg....pkai spek itam pon nmpak jelas
tuhh...keta pon x ley nak tinted lagi ..bercahaya betol hidung mu
kawan gadis malas nak layan ....tapi betol la masa masuk baiduri mana ada keta masuk jugak...da jalan sket pastu tetiba ada keta org dalm keta tu dok tengok2...tup2 bukak tingkappp ngorat kawan gadis....kawan gadis x dengar tp gadis dengar sebab gadis sebelah dengan keta tuh....bila gadis cakap apa yang mamat tuh cakap terusss dy bodoh!! x abes2 ngn bodoh...sebabnya dy sgt geram n dy malu ttuuhhh...hihihi
tp x berapa ensem pon...keta hensem bukan maen....gadis rasa kalu abg tuh hensem memang kawan gadis rela bg hidung dy~~
Labels: baiduri
si gadis bru pulang dari umah kawannya untuk balik mandi pada pkul 2 petang...hari ialah jumaat ye kawan2 ..slepas mandi akan pergi p print compile segala natang mooting tuh...gadis berjalan perlahan lahan dengan rileks dengan muka busuknya untuk balik ke bloknya yg ke empat menuju ke lif...tekan butang pas bapa saat TING!pintu lif terbukak...pastu tekan butang, sandar kt dinding lif n then TING! kt tingkat 2....ooohhh ddaaayyymmmnnnn!!! 3 mamat pkai baju melayu depan lif...*bru balik smyg la tuhh...beriman budak2ni *..dorang teragak2 nak masuk ka x nak masuk ka x..note-- lif tu kecik ja n sorang ja gadis lam tuh... sekali mamat2 tu masuk daa...si gadis makin berhimpit ke dinding...ehheemmm
....mamat mamat masuk tekan butang 8
mamat 1: uuiisshh tingkat 10...tingginya
mamat 2: x gayat ke..x takot ke
gadis : x pon biasa ja
mamat 3: ada swimming pool x...boley naek bumbung x
gadis : (apa kebendanya depa ni...da la x mandi ni ).....
mamat 1 : budak uitm ke?
gadis : a'a....
mamat 2: ehh ye ke...kos apa...........sy budak maskom ( tgn kanan ke dada )
gadis : ( coleslaw ) ooo...eemm mmm kos apa2 ja la
mamat 3 : iihh dia ngatok tuhh dy ngatokk
TING! tingkat 8
mamat mamat : ha jom jom...byeee...jumpa kt uitm na....tingkat 10!
gadis sebenarnya malu...dia tengok sekilas lalu ja mamat mamat...sebab dy x mandi lgi...gadis banyak tunduk ja msa bersembang..sebab dya takot mamat mamat perasan dy x mandi lg...da terpacak matahari atas kpala cuma condong 4 5 degree ja sebab da pkul 2 boley xmandi lagi ?!!...dan gadis kepit badan dy serapat mungkin sebab takot bau badan x mandi wuhuhu....gadis terpikir kalu dy da mandi boley la dia kenal dengan mamat mamat....mmamat mamat sangat ramah mana tawu boley kenal lebey jauh kan...tteettt
TING tingkat 10...gadis pergi ke seblah kiri sambil tgk tingkat 8...rupanya mamat mamat umah di sayap kanan....dan yaaa riuhnyaa mamat mamat tuhh...nak masuk umah pon meriah...tp mamat mamat x tengok tingkat 10...gadis sedih = (
Labels: baiduri





