Showing posts with label x sabaq nak balik. Show all posts
Showing posts with label x sabaq nak balik. Show all posts

yeeaahh the last baby...the last week ! the last 7 days ! the last 4 testssss! 4 okay aammmppaaattt! the last presentation ! watever lagi yg the last la...baru taksat abes test admin. alhamdulilah aku jawab takat yg mana mampu ja...tapi aku x taw btol ataw x...nak tengok markah n paling penting aku nak sangat tengok paper balik..boley taw mana salah  mana betol....skang tinggal nak fokus benda2 nex week.....suma nak wat time last week...suma nak test time tuh...aku tension tension...x pnah2 sem2 dlu wat cmni...suma nak longgok minggu depan...naseb madam land baek ati nk wat take home test...happy la nokkss...tapi criminal pplak...ngn tutor nya ngn test nya ngan asgmntnya...yg ni lagi parah...tApi tuhan tuh maha pemurah...dia taw akan jadi camni so dia wat uitm tu bg kami stdy week 2 minggu...alhamdulilahhh...balik umah godeng2 golek2 atas katil landing terkangkang depan tv , jalan2 p pesta, jln2 p mkn puas2 pastu bru hang bukak buku naaa...yyaaa itu hikmahnya org yg sabar..

aku suka balik sebab ada port stdy banyak...sangat selesa....kt baiduri ni memang aku x ley stdy lgsung...aku study baring jawabnya tdo la..stdy duduk jawabnya sakit pinggang...nak nages pon ada...arini stdy admin smpay kol 3 pagi pastu sok tu aku jwab sejam tudia punya sakit bahu...xtaw apa kena...aku dok baiduri ni pon satu badan lembik cam obor2...tercuit sket sakit cuit sana sikit saket...x bergerakk lgsung! balik umah laen sket cita ley p jln2 ley gerak sana sini nk diet pon snang

arini jumaat...kol 7 slalu tercangak depan tv tggu dhia...cerita yg mula2 best pasal ada nora danish and adi putra ( sapa x mau kan) pastu makin lama jadi cita hantu ja ...apa cerr...ni pasal aku takot tengok tapi aku suka..sbab cita dy menarik gak tp byk antu laaa....tolong laa...naseb hero heroin mantop jaaa...balik umh xtaw la dan ka x tengok cite nih..mesti nak abeh cepat da kan...tapi napa x wat jumaat skali...xtaw nk wat apa time2 cmni...ni bukan time aku mandi...aku mandi kol 8 pastu skali wat isyak...pastu study...tp arini xtaw nak wat apa ...esok ada gak cita shinchan...balik umh ada gak konan nk tengok time2 ni..x pa sabaq2

 ooohhh teghingin sangat nk dominos cheesz burst tuhhh...terliuq tengok iklan tuhh...pegang kpala tarik rmbut bila aku tengok iklan tuh...aku dok ckap org2 umah x dak plak depa kata nk delivery...nak wat sorang memang la aku mampu tapi x syok la makan sorang...share sep sikitt...kak aku pon dekott nak blanja..tutt tuutt xtaw la dia suka ka x...da plan nak poww dy utk benda laen natii--kapitan...hahahaha..nk tukaq ngn dominos boleyy???


nak balik! nak balik! nak balik! ya allah bagi la x da apa2 halangan untuk aku balik jumaat nanti...bagi la ada tiket bas untuk aku duduk seat penumpang bukan seat driver!!!

ya berakhir sudahh exam yg merenggut jiwa minda dan nyawa budak2 law..sem ni paling truk aku rs...last sem aku da ckp teruk yang ni lagi extra teruk wweehh...last sem dok las minute dis sem lagi punya las minute weh...a day before dat paper baru aku kalut berjabu hafal gila nak mati punya...kalu last sem aku dok hafal2 terkumat kamit setiap bilik dengar aku cakap sampai berkeruping mulut aku  kering...tapi sem kali ni tidak lagi sebab tadaaaaaaaaa cek da beli blackcurrant punya lipice...x kering da mulut da terkumat kamit...aku punya tonyoh sampai kantoi ngn budak umah....rs cm heaven tgk mulut cantik x terkopak sana sini...

last sem ending paper untuk exam gila tension sem ni punya lagi tension...soklan like wat dddeee....herrgghhh bley plak aku tercakap susah susah kuat walaupun dok berbisik...sebab ckap ngan fida kan so dia pon terikut style fida yg suka berbisik tapi cakap macam ko duduk sebatu...aduhh malu kt akmal....mesti dia kata gelak kat aku lam ati dia kan...aku mintak dpt 3 ja sem ni..xmau tgk 2...x ley trima hakikat.....cgpa makin dok down kot cmni

ok dapat cuti 4 bulan....memang bosan sampai lebam bernanah naek parut la kan.....of koz la nak keja kan...mcam tingin nak keja kat sni sebab gaji mahal...bandar hebat kot sni...kt kepala batas tuh pinggir bandar..gaji lebey 600 da kira hebat dah....1000 lagi la super hebat...nk sribu memang jadi minah kilang arr...tapi sebab rindu kt umah syang plak nak tinggal lama kan x pa la gaji sket pon at least dapat gak duet ciput.

n n n 4 bulan x yah bayar duet sewa....seeepppp!!!!...ada hikmah gak tuan umh halau ni...dia xmau susahkan kami nk suh bayaq tiap2 bulan..hasilnya angkut barang balik umah....banyak sungguh barang aku nk bawak balik....seb baek mak bawak balik sikit....yg tinggal nak masuk keta ja...mmg berat la keta comei tuh...aku terbayang nati aku naek bukit meter dok dekat 60 40 ja pasl berat oiii nak nek bukit...dok sebaris ngn lori la jawabnya...tingat time aku balik ritu ngn mak...dekat jalan strait laju mcam champion tapi bila nak dekat ngn jelapang nak naek bukit tuh satu satu satu satu keta potong aku....malu malu malu...tp nak malu paaa mcam org nak tgk hg ja kan

aku rs cm bosan ja....cek sakit perot la mkan nasi goreng ladna pas kemas barang sampai perot masuk angin....sbab tu kot nuh

lupa la balik lambat