minggu yg epi

diz week mcm x bz gillaaa.......rellaaxxx aja dong...sgt suka sgt sunukk...tp malang duet x dok la plakk nk p bersuka ria.....da tu plak intenet sni ya allah lembap mcm org sembelit yg dpt melampiaskan hajatnya slpas beberapa jamm...ntah asl la lmbt sgt...heran tol...keybod plak kras mcm apa tataw...tuk tak tuk tak ja bunyi diaa...tol la ckp fida

hurmm ritu aku ckp psal kureng senior2 ensem kt sni kan..tp da ada la beberapa ketooii yg dijumpai ensemm...bhgiaaa~~~~...dlm epi2 pon ada gak takot diaa...pEnGkId....rmai la kt sniii..criuss tkot laa...mn taw kot dia terpikat kt aku ka kan...prasann.....tp ish byk laa...kwn aku pnah nmpak da dkat 10 org...tiap org tu plak da ada awekk...x logik tol la miinat kaum sndiri...apa yg dia ada kita ada gakk...tang mn yg hebat n bezanya nie...ada pngkid tuh bdan dia tough..mmg cannot go laa...dia ada dara kita pon ada gakk....x bez gila rs hua3....baek usha laki kan...tutt tuutt yg berbeza...

ni sblah aku ni pon ada tomboy...takot laa dia jeling2 aku tulis apa aku bc..mamposs...nati kena aim lak.
plik arr....napa ar mnusia niee suka wat bnda2 plik yg aku sndiri rs plikkk....x suka ka jd pompuan..xsuka ka jd laki...haaa kt sni x rmai plakk pondan2 nohh...muka jambu2 ja ada....bguzzz u niee...mebi sbb lecturer da bersihkan pondan2 kot..kalu ada x taww la weyyyyyhhh...mnggeletik bdan tgk2...da la fak aku peymes ngn bukit tonggeknya....ini mcm kalu pondan daki bukit tuhh fuuhh melentik2 bontot dorg..eee keras nk mampos keybod snii

aku jeles tgk kaple2 d sni dating...insan kesunyian wuaaa3

0 Responses