mn lg baekkk...mn bez lg...aku lopa sok aku klas 830 smpay 7 ptg...btolkahh ataw itu klas miggu depan...tp aku rs esokkk...huhhhh brain jammed...aku lg suka brain freezed....sjokkk...hangat x bezz...trokk plakk sjak2 niee...aku ni pon mkin mngada2..cpt sgt letey...ya allah beri la aku kekuatan...tu mak aku ckp...bguzz mak aku nie...pk positif...dia x bg aku mengeluh dia suh aku doaa aku dpt hadapi cbaran2 kt uitm niee...patot la dia gumbira kan walaupon deep inside dia sdih...btol ka??suka ati ja aku nie..tp tah...x da sapa taww melaenkan allah...oh allah kuat dan tabahkan la dia..dia sj yg aku ada..dia sj yg tgl utk aku...dia la kekuatan ku ....moga ada ramadhan yg ke 100 tahun buatnyaa hekk3...
 
 aahhh balik pd klas td...org yg bertggungjwb wat klas kol 7 tu adalah laoshi!!!!...mandarin...xkan nk khatam 1 buku da esokk...dedikasi tol ckgu tuh...tp dia x lawk...klas akan jd suram dan otak akan jam dan akan ada kebarangkalian utk pegi tndas byk kali utk ilang bosan dan akan wat sesuatu yg di luar jangkaan....oh ini manyak penat...itu otak mawu jamm..jam trafik jam bukan jam strawberi...bakpo  aku malaih ngat sejak2 niee....da bapa mggu bg keja sok lusa nk anta tp arini nk wat???...apa bnda niee...tp kwn2 aku relax jaa...bguih depaa...aku ni runsing sntiasa..mcm nk bnti amik law ni huhhhh...kawen kan sng....msak,tgk tb, bsuh baju, sapu sampah, jln2 ngn laki, tdo wat anakk...x yah sesak otak pk asgment...skg ni pon ada msa lg wat luahann prasaan...oh kalu la blog ni bley bercakap mmg akan jd peneman setia aku...

 ohh mlaaazzzznyaa mak nokkss

0 Responses