PENYAKIT KRONIK

test criminal batal....i was likeeeee ooohhh yeeeaaahhhhh mummmy dats how u cn be slectd the best mummy in the world!!! lega sgt...n aku pon memamg x terasa nak study lgsung...sem ni bz sangat asyik dok wat keja last minute ja...nak banding ngan last sem banyak betol masa lepak...rindu kowt...tapi skang ni bru minggu ni aku rasa rilek sangat goyang kaki bontot....pulak tuh aku rajen posa lakk minggu nie....aku jadikan puasa alasan...sebab bila nak study aku akn tend utk cakap dan hafal...so bila dok hafal mulut akn kering teruk...aku jadi tension....da la penghadaman sistem akan lari sket bila puasa ni...2 hari sekali...pulak tu punya la memulass nk buangnnya...da macam budak taun buat bunyi smbey dok duduk dok teran dalam pampers dy...ha cmtu laa...

 minggu ni cuti isnin...sangat la sukaa...aku berazam nak study betol2 insyaallah...pastu nk terjah mee kari ketam weeeeeee~~~ syok x hingat....tgk pic faliq tag aku sangat terliur...aritu aku p kedai bisik bisik tuhh lalu la sblah kdai ketam tuhh ppeehh bau dia menusuk telinga turun ke kalbu...sangat yummeeyyhhhh....ooo lupa arini aku tdo banyak sangat....banyak banyak banyak...bg aku la...stat aku balik umah kol 12 smpay 6 tepat aku bangun...smlm pon aku tdoq awal lagi....otak aku dah cukup oksigen hydrogen karbon dioksida segala gas untuk proses espcially nk ulang kaji laa....tapi aku sangat MALAS...mak aku taw nii truk dia berletiaq...sebab tu bila kol mak perkataan bosan ngan malas jangan dok sebot...dari mood penyayang pengasih terus jadi pembebel straight 5 minit non stop...aku pon jadi sakit telinga la nk dengar..kna cakap rindu kt mak bru la dia alololololo ha mai la balikkk...tiut kan hikhik...

 aku berazam sangat nk study wekend ni sungguh2...bantu aku ya allah aminnnnn...nak wat benda baek ni allah tolong wat nak wat benda jahat setan tolong...2 weeks bebeyhh ! 2 more weeks to go b4 u off back to penang

0 Responses