FINALLY

balik dah umah wat cuti semester ke 6....oooo yeaahh!!...tamat da BLS....nw waiting for LLB insyaallah...4 da time being im so gratful 4 being unemployed by nobody hahahaha...nk bergolek2 terkangkang melingkaq kt umah puas2...nex sem thers no more 'buang masa' phase...phheewwhhh sdeynyaa rs uhukk2...napa ada LLB ni xtaw...sbnrnya napa aku amik law ni at d 1st place...lokliaqq...kalu aku taw law masa dy lama cni mmg aku x amik...haiihhh da la bosan manusia2 lam umah tdoq awai...x epi ka smbut kedatangan aku kt penang ni *lap muka sat*...berminyak minyak berkilauu btol....2 mggu exam muka jd kusam basi sggh...jerawat melata lata walau aku da bersusah payah tonyoh pencuci muka...tp ya la exam ni suma org hidup lintang pukang x tentu arah...tdoq pon 3 jam ok...konon...makan pon x berkhasiat kot...itulah punca utama muka aku truk sbnrnya... x pa duk sbulan kt umh ni jga muka puas2 smpay lawa..tp kalu da muka tu x ley nk lawa jugak redha ja laa...2013 ni taun aku pasrah btoll...byk sggh aku pasrah...kesian sggh tgk diri sndiri...tolong la ada rezki yg baik di taun ini amin..ok moh tdoq

0 Responses