xtaw nk wat pa...

ari ni ari jumaat....xtaw nk wat pa skg nie...blurr jaa...maen tenet dok bukak bnda yg sama...
td ptg tdo dr kul 2 smpai 630...dasattt...sbb x cukup tdo smlm n klas AMAS yg mmg tipu kalu x da org x nantokk...huhuh tahan ja mata tuh...tetiba ja amas mrh rini..cm x caya klas yg disyangi (konon) tiba2 kna mrh...suma segaq terbeliak biji mata time tuh...dia mrh cz sal hp..ada org men hp ke time tuh?...aku pusing kanan kiri dpn blkg x nmpak pon da org pgang hp...hurrmm heran2...mebi sbb suma senyap x ketahuan soklan yg dia tny tuh..tu dia mrh..ada yg paham berkali2 smpai terangguk2 dlm klas isk3...tp pastu aman blik...amas glak2 kami pon join dia glakk..bguz amas nie..hehee..

aku tingat kt bulat yg bru dibeli tuhh...rs nyesal lak bli..x sdar bulat tuh bley membawa smpai ke thap gatai yg pling maxima dr kwn2 ku sndiri...haru la ampa nie...x sonoh nk mampus...huhu menci menci menci...aku bnci blalai dia...wuaa nk plok pon smcam...sapa dia hat pndai sgt wat menatang tu tahh...msti dia pk bukan2 gak time wat tuh isk3...kalu aku gunting kang nmpk buruk plakkk..biar ja laa..redha..huhh

sok nk wat pa nie...asment makin tmbh2..tp diri nie x tergerak nk wat..haaa mdm frah gtaw mebi sapa yg x dpt band 4 tuk muet tp pointer cantaaaaaiikk bley further BLS...wwwooohhhooo...dgr cm bez tp cm takot lakk..tol ke nk amik law lg hahhh...mak aku taw bnda niee knduri sakan diaa...wuaaa gano nie...hurmmm

0 Responses