PENAT......

hurrmm smlm CDO...bez x bez cmtu laaa...sem ni x maen apa2 pon...yg tu yg x bez...bg can la kt juniorr..malazz nk masukk sbb x grup ngn klass sndirik...tp ngn junior...alahaiii..jz byk buang masa mkn angin smbey dok ats tikar nuzul di bwh kanopi dan menikmati kepedihan pasir menusuk mata yg diterbangkan oleh budak2 yg men bola kt depan tuh huhhh!!!!...pastu boring2 sket jln2 p pantaii lakk...bezz...ngn angin dia ngn cuaca diaa..sat redup sat x..bguihh la x yah nk burn2 muka aku nie ^^...hurmm tp kan pliknya x rmai org p pntaii...kosg ja...kami ni yg tlg memuriiahhkan keadaan..sunuk toilet tuh dpt beratus2 duet tuk ritu..mebi sbab H1N1 kan...kt kuantan lebey dr 1 la matii..tp x kai pon mask smlm..cm malaz lakkk...dok sedap menghirup udara pntai tuh yg bercampur2 mcm2...

pastuh ptg2 kul 4 lebey skett aktiviti bebas...aktiviti bebas aku da stat kol 2 3 ptg lg...biar ja grup tu keseorgn...cian junior aku..yg dok pgang mike lak dok pgl2 grup 14!grup 14! grup 14!..padahal aku sblah jaa...malazzz laa...x da mood...so ptg tuh layan lagu madam nyanyi..madam ngn muka x malu nya melalakk kt c2..seb baek bez...kak e n syikin pon join gak sekaki...kak e bab2 lagu peberet dia ngn tut tut tut pgang mike x lpas...hamoihh3..pastu event trik tali...believe it or not nani trik jugak tali tuhh...wuaa bguz tol...tp klah gakk...org laki lg arr...x padan ngn suma bdan ley ditiup angin..mmg sah2 la klahh..nk ajak pak busu dia x mboh plakk..x pa2 kasi cam sama itu junior...tradisi..junior lwn senior junior msti mnang...pastu nati junior tuh jdik senior lak junior dorg lak menang...

lastly!!!!! balik balik balik...huh lega...aku dgn lajunya berlari ke arh bas sebab nk duduk...tp laju lg aliya n nani...hoho berjabu 2 ekor baju merah tu lari..dok terpacak pling depan skali kt pintu bas..hehe...n then smpai..x sbar nk tdo..

tu psal CDO...rini ari isnin...diz week rs bz yg amat...mcm2 kna wat..presntation la term paper la..sok2 x taw laa...pnatnyaa..blom wat lg da pnat..kalu wat aku xtaw la pnat tahap kamben liar mn...wuwuwu..nk blik blik..nk posa kt umahhh...tp x da can...bakpo naseb aku gini...

0 Responses