posa???...raya

skg 450 ptg....nantookkk sgt tp xmau tdo sbb da asr..bajet ja tuh..sakgi2 landing jugak kt katil...
arini da ari ke 10 or 11 posa...tp aku da raya hueh3....sbb tuh nantok dia laen mcm..lama x tulis blog...napa tah rs malas sessgtt...td bru abes test eko...ley jwb ngn x ley jwb...apasal la bengap sgt otak aku nie...tgk2 rs cm sng ja tp tu la bila x pham suma bnda xley watnya...dok sorg2 test tuh..
org laen ada partner msg2 wuwuw beznyaa ley usha2...aku seketoi xtaw nk usha sapa...xpa tgk la mrkah aku wat sorg ni dpt bopa..yg pasti final msti wat abez baekk...caiyyokk!!! aja fighting!! kna bg naek result insyallah yiheaaa....lg 2 mggu nk blikk..haaiish x sabaq babun....x sabaw dia tuh x ley nk cite..ley luruh rmbut aku ditarik2..eee geram..lma gla x blik..da la tuh nati blik posa 3 ari ja kt umh...apa cita...x pa balik umah demand mcm2..nasi kerabu,roti sorai (jala), sweet sour, sate, air tebu, ais kacang n banyaakkksss lagiss..slurrpp...pastu nati nk bli bju raya..waaa sgt suka...nk bli kt parents gakk...ya sgt suka...taun ni nk try pkai slendang laa tgk jd ka x...slama nie bosan ja pkai tudg pin sblah sblah g sepang ke kiri...x maju lgsg...bukan apa malazz nk belit2 nie rs smcm..nk pusing leher pon cm robot...igt lg time drjh6 pkai bju pgawas yg tudg msuk dlm pn pedo kpala aku nk tgk kiri kanan...isk3 ni kan plak nk belit2 cm ular...
dan yg pling best BESDAY aku ari raya....yyeezzzaaa...1st time in life...bermakna gila..msti byk duet raya dpt..kna mintak gakk...
yeaahhh taun ni cm best kit...x sabarnya nk blikk n pastu exam...msti dpt wat abez baek n result dpt cm sem dolu aminnnnn...amin cpt..pastu balun amik lesen keta...x kira kna amik gak aku seketoi ja x da lesen g...bru ley celen ngn adk n akak...peli aku sgt huhhh...all da bez 4 me ^^

0 Responses