B.A.L.I.K..

yeaayy sok ari rabu kol 9 pg aku nk blikkkkkkkk!!!!ngarottt ja aku niee...bukan aku sorg ja ngarot nani,aliya ezah n kak e syikin suma mak nenek tuhh skali..org bg balik ari jumaat tuh ni x nk blik lmbt2 sket..almaklom nk stdy la katakan..kononn...huhh satu hapa pon aku x bc...kami stdy movie...pastu bila tgk sketoi2 org blik...jeless =(.....td bukak posa ngn mdm shat...laz2 minute lak tuh...bru ja bersiap nk bli kt aked tgk2 mdm ajak...mmg rezki aku rini..mdm wat ikan sumbat smbal kt blkg tuh...lama sgt aku terliur ikan tuhh...besh2..pastu mkn kueh aaya dia wat...cornflake tuh sdap yg coklat tuh sdap gak tp pahit sket..mdm agak bengang sbb kuih coklat dia tuh x jd...kalu x yg tu yg pling pro..x da tolok bandingannya..itu kta dia la...
hurrmmm sok arap2 smpat smpai sblom kol 6...bncinya dok lam buz tuh slama 7 jam lebey...gane rs hah...p naek sndrik arrr...reput bontot aku...huhu...sdey kali ni posa kt umh bopa ari jaa...tingin sgt2 nk msak2 kt umh...lma dah x msk...makin ilang kesenian tgn nie...x pa sok lusa kita msakk hehe...x sabar raya...x sabar besday... 2 events dis month...hooleeooo...bg la aku dpt duet raya byk aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....

0 Responses