M.A.L.U...

aku da rs diri aku nie naek berat badan makin menjadi2 lakk...rs cm besaq gila badan niee...gram gakk arr...da tu plak skg da bulan posa aku mkn nasi suku ja pon x turun2 pon brat aku...org laki msti plik napa pompuan ni obses tol sal nk kurus2 nie kan...tah la aku sndiri pon xtaw mmg aku nk kurus pon...brat aku naek mendadak sgt..nk brat 45 kg cm dolu wuawuawua...bontot n peha aku smpai la kaki besaq ja tgk...xpuas ati da la kita nie pendek...so smlm aku trasa nk wat exercise cm aku wat form 4 5 dolu...rs smgt berkobar2..ada 2 mggu g nk raya..smpat la kot trun sekilo 2 hueh3..

haa so mlm sabtu tuhh aku wat senaman bru...duduk n bgn non stop...tah tol ka x senaman tuh...1st wat sit up..dpt 50..pastu wat la sit n stand tuh..wat 30 non stop kaki aku da lembik...nk glak plak aku rs jln2 terpeleot jatuhh...tp byk kuar peloh bez2...pastuh smbung g smpai bpa tahh..mmg hancus la lutut aku..x sgka smpai cmtu efek dia...semput dia tuhh ya allah cm org asma...byk nya la lemak aku nie smpai penat cmtu..pastu p lepak bilik intan..nmpak dia stdy x ley jd niee..aku kna halang..misi aku b'jaya sekejap..sembang sat pastu dgr lagu bla bla bla...dia bg tips utn senam perot ya itu kaki wat cm naek beskal...haha lg suka aku dgr..balik bilik aku try..hhohoho bezz2..rs kejang paha n perot aku..

aku da rs kaki aku m'beri kesan t'hadap snman2 td...aku mula byg bdan aku cm dolu..wwaaaa...p dinner bez ni konfiden sket...pastu stdy selai 2 muka surat booom tidooo....
SOK tuh bgn soq (sahur) aku trun katil dable deker tuhh..cm besa skil dia pgang pghadang kt tpi tu n pghadg kt blkg tuh kaki lak cecah katil bwh pastu trun..aku wat cm besa n elok kaki cecah lntai boom terduduk ats lntaiii..ya allah lemahnya kaki aku..seb baek kak e lam toilet x nmpak insiden tuhh...
pastuhh bgn kol 11 pg niieee aku wat g senaman bukan2 tuhh..hehe..syokk plohh...brtambah2 lembik kaki aku...skali lg aku jatuh...dlm bilik air lak tuhh..lpas buang air kecik aku trun 1 ank tgga nk bukak shower...sreet jatuh terdudukk...ciannnyaa sebbaeekk jatuh dia lembut ja x menyakitkan bonton comel ku...next, time aku nk p bli bokak posa..aku trun tgga 1 tgkat pon terkemut2..keras kaki trun...sakittnnyyaaa laaa haaiii...x ley blah lakk..

paling memalukan adegan d surau!!! pas smyg terawih duduk2 jap kt blkg tuhh..time smyg pon azab gakk lg2 nk trun sujud tuhh..bgn sujud pon sama...pas imam abes bc doa aku,ezah,nani n aliya cpt2 kuar...aku nk trun tgga..besar gak tgga tuhh..nk trun tgga pertama ke kedua tuh tggi la jugak..kira 2 ank tgga gak laa...aku pgang pghadang kt tepi pastuh juntai la kaki nk cecah tgga..tiba2 x pasl2 kaki aku terpeleot...terduduk simpuh elok ats tgga tuhh...3 3 ekor tuh glak suka kt aku..wuawuaa ezah glak guling2..aku pon naek glak sma merah2 muka...nasebbb gila2 baek dak junior laki kuar pintu trus ke kanan cari kasut dorg...xpndang lgsg ke arh aku..syukur padamu ya allah...yg dorg bukan nk tlg aku tp glak lg kuat2...huhh..cpt2 aku bgn kang nati dak pompuan laen tgk2...laju jln balik blik..
smpai skg t'igt insiden tuhh...senaman2 tuh x mematahkan smgt aku..aku ttap nk wat smpai raya nie...tgk result dia cne natiii...^^

0 Responses