waaa tajuk post x ley blahh..tp tu la kenyataan pahit yg tepaksa aku tima...dia pergi dgn sgt tiba2...x tggu aku blik nk jumpa dia..x tggu aku nk ckp ngn dia...aku hny dpt berbisik " abah, lailahaillalahh..abh bgn la..njwa nk ckp ngn abah.." T.T...lelaki yg sgt aku syg dlm idop ni da pegi kpd pencipta diaa...tu ja la las kata2 yg dpt aku smpai kt dia..dia plak laz 3 ari sblom tuh aku ckp ngn dia...aku berpeluang dpt dgr laz dia glakk..suka dgr dia glakk..ckp sal kamera ilang..adakah tu petanda yg aku akn ilang ayah aku??? ntahh laa...tp dia p mengejot sgt...aku da abez sem da pon...aku nk blikk nie aku pk nk spend time ngn dia byk2 n ngn family..cz time posa bopa ari ja aku dpt bukak posa skali...dolu2 tiap kali posa msti aku ngn arwah p psr ramadhan bli mkn bukak posa..ari2..rindu sgt nk wat bnda tuh..tp taun ni x berkesempatan..sempat shopin nk raya ja..naseb aku smpat bli baju mlayu utk dia...sedondon ngn mak aku...taun dpn x ley bli da =(...x ley bli mcm2 da kt dia...tingin nk bli t shirt kt dia bli kasut dia nk bg duet kt dia...tp suma tu da x leyy...tgl mak ja skg nie...kt mak ja aku ley wat suma tuhh...

2/10/2009...230 ptg..tarikh keramat yg aku akn igt smpai bila2...smpai skg kdg2 x ley tima hakikat tp aku x taw x baek pk cm2..seksa ayh aku...aku istigfar byk2...ada hikmah sebalik suma tuh...dugaan ni berat sgt kt aku..ngn examnya ari isnin tuhh..aku mintak lulus suma exam da pointer aku x trun sgt...ni arapan abah..dia nk aku menten pointer..insyaallah bah najwa try kekal pointer tu ekk..njwa taw abh suka sgt njwa dpt pointer baek sem lepass...tu ja njwa dpt wat nk bg abah epii..yg tu ja mampu..tgl skg nk tgk dpt law ka x...kalu dpt alhamdulilah sgt..tu berkat doa mak n abah seblom nie ^^...lpas nie ley suh mak ja la doa...

ari2 najwa doa kt abh...tiap2 masa tiap2 detik njwa sedekah fatihah kt abah..njwa yakin lam ati abah msti tenang kt sna kan...abh byk berjasa kt family kita...njwa x ley lopa suma tuhhh...abh sggup utang ngn org sbb nk bg apa yg anak2 dia nakk...ahhh dat was so noble...lpas ni x ley da tgk abh glak, wat lawak, p shopin, gado2 mulut, nk ajak p joging, nk mask kt abah....huhuhu sdeynya ya allah...berat dugaan nie...aku x ready lg ngn suma nie =(...tp kna gak kuatt...utk family n suma org...caiyok2...i hv to b strong...tp lam ati lemah sgt TT...uhuhuh...kuatkan la aku ya allah..perjalanan aku jauh lg...x pa mak ada lg...biar la aku jga mak plakkk...bg dia epi bg dia sng...tu ja harta yg ayah aku tgl....rumah,mak , kakak, adik2 n kenangan2 slama 19 tahun nie...kenangan tu sntiasa berputar...manis tp dalamnya sgt pahit...itu pon da ckup...sygnya x amik pic raya...x ley tgk dia pkai bju raya yg aku bli...hurm x pa laa...adk2 aku ley pkai ye dok...jd la tuh...nati ley tdo lam blik dia..huhu tilam dia kna buang sbb ada drh dia..kalu x ley gak tido kt c2...x pa bntal dia ada lg...ley plok kuat2 ^^...ada bau dia lg...suka2..igt bau tu smpai bila...

aduhhh blik umh ni cne la...tiap sudut ada dia..tp tawu dia sntiasa tgk aku..tgk family..dia dgr apa kami ckp...slalu aku ckp nama abh...x pa ka ekk..dia dgr kan apa aku ckp ^^...hurmm cni rsnya x da ayah...skg aku phaam prasaannya..aku terkilan x dpt ckp las ngn dia...tu jaa...x pa laa...pasrah...allah akan ganti ngn lebey baek nati insyaallah...suami nati kew hehehe...positif..
yg pasti sntiasa doakan abah...amin..alfatihah~~~najwa syg abah!!!!muahhkkxx

2 Responses
  1. Ifah Ibrahim Says:

    entry ni sedey..i miss my abah too... skejap je Die pnjam kan abah kat kita kan.. sob3


  2. chocolatierz Says:

    mmg huhuhu ...muda lg kita nie da x da ayah wuawuawa