intebiu...

haaahhh td intebiuuu....utk ke bls...arap2 dpt insyaallah...arap sgt.. ni arapan parents arapan suma org...bila dpt law nati pastu kalu da lpas degree ka master ka arap dpt ubah naseb family...nk bhgiakan family specially mak aku...ni la impian aku..nk bwk dia jln2 naek keta besaq2 dok umh besaq2 wah bestnya...besaq pahala dpt bhgiakan mak kita kan ...ada abah lg best..complete set..abh x yah nk keja lg dah goyang kaki dok umh jaa...ahh rindunyaaa...x pa yg pasti intebiu td bley n x bley...aku x igt cne nk kaitkan morality n law...aku jwb tah apa bnda...naseb panel pompuan tu baek sgt2..tlg gak aku ckp sket2...nerves nk mampossss...1st lak tuhh...nuzul arr nieee...haisshhhh kalut nk blikk...but being a lucky num 1 was a great exprience...no need to answer complicated quests..just a simple2 1 hhehee...yyiihheaa...bout globalization..fuh naseb tny makk...igt lg sebjik2 apa dia ckp..n panel tu stuju ngn aku...yess...pastu sal environment...ley tahan gakk...n then sal english sal napa dpt muet 3 napa nk jd lawyer napa nk p bls...mcm2...fuhh at least im great i had gone through it..pray so hard to get law...arap allah berikan yg terbaek utk aku aminnn.....SOK BALIK!!!! yuuhuuuu...

bye kuantan~~~~d bes place ever~~~~but d worst thing i hv to endure the pain n kebasness sitting 4 more than 8 hours in d bus if want to go home...yuckkssss...huhh...x pa nati x smpai 6 7 jam da..insyaallah sket dr tu amin....

0 Responses