CONTRACT

wwoooww stlah lama x update arini bru aku ada can..stlah dpt duet sedebuk n bli bb...sgt epii...ley on9 24 jam..lama jugak x wat habit aku dok usha blog2 org kan...elok dpt on9 trus usha suma blog list...heaven wat keja2 nie...

tp stil aku x ley nk on9 gila2 punya mari...sbb contract....aahh napa sir helmi nk wat test time2 nie?? malaznyaaa...skg aku tgh ber contract dan berfacebook...jd la con-book..sok aku nk jawb apa nie...crius malaznya nk bc...smakin ari smakin malaz..makin dkat exam mkin menjadi2 malaz tuhh...ni kalu mak taww konpem kna mrh niee...adduuiihh....n aku x ley tahan tpt dkat cempaka tuh dorg nk renovate tgga n tman kt c2...oii kot ya pon nk renovate xyah la letak benda kaler biru tu sekeliling tgga tuh...pnat aku nk cri jln hny kerana nk p c1...

ohh tensen laa

0 Responses