ok dahsyat gila

lama sungguh x update....bizi memanjang aku ni...btol x tipu...x tipu x tipu...aku tdoq pon kadang2 x ckup...lebam2 bijik mata...ilang da seri wajah...jerawat pon pndai da wat perangai...setelah sekian lama x naek tiba2 dia naek plak...

sem 3 ni memang laen da la...dia punya bizi laen la...awl2 sem rilek sungguh...pastu culture shock bila esainmen ngn present nya macam2...bulan ni x balik lgi...rindu kt umah la...nak balikk...igt nk blik minggu nie...tp rugi sgt balik...dkat 60 hinggit habes..duduk 2 malam ja...x panas pon bntot...

aku x taw napa rini nafsu aku trok sgt...pkiaq macam2 nak makan kot...kalu mak aku ada memang nak kena penampaq...lapaq lapaq lapaq ja keja aku...pastu nk makan ja keja...mana x gmoknya

minggu depan KI!!!!...menyamphnya...da la 3 ldk lam tu...urgghh apa benda lg dia nak wat tah

0 Responses