semalam aku buang tebiat tido kol 53o sebab apa?...sebab aku buang masa...dok layan skandal la msg org la chat ngn org laa....uhh macam2....mentang2 da siap equity pastu buang masa layan fb plakk...fb ni da jadi virus teruk la untuk suma org....nak wat asgment mesti kena search intenet..nk bukan tenet mesti la kena bukak komputer...pastu msti kena bukak mozilla atau google chrome...pastu bukan nak taip huruf laen tapi huruf F juga jadi pilihan...FACEBOOK!!!...ada yg siap save siap2 page fesbook...nati bukak mozilla or chrome trus sign in ja bro!!..haiihh aku la tuhh....nak dpt refreshment kena bukak fesbook jugak no matter what!!


geram la...bel niieee...benda hat senang madam bg susahh...kepala aku pon jadi susah laa...da la susah payah siap kan equity tuhh...pastu politik pplak ni pon sama 2x5 susah jugakk...banyak sungguh test minggu nie...pastu x bley tahannya sabtu ahad ada LDK plaaakk dahh...argghhh..memang x ley trima hat niee....ldk x bg apa2 kesan pon kt aku


disebab kan aku dok serabut pk benda2 nie aku pon tdo kol 530..bgn kol 1....igt nak sambung lagi tapi teringat kat bel gagah gak bangun...ngan india kat depan dok bising2 kat depan umah ngan bau bauaann dia lagi haaiihhh...potog stim mau tido...tapi fida x da masalah pon nak tdo...tinger dia kebal x dengar suma menda menda tuh...belek belek cermin buruknya mata...senyum sket da nampak kantung mata pastu nampak satu garis yang sangat huduh...da macam orang tua da tengokk...mcam mana niee...sok da isnin...ari selasa ada parti...macam mana nak cantek nie..nati mamat mamat tengok nak cari skandal da kena rejek

0 Responses