ok dahh!!

da lunchhh dahh...marvelous yaalll lepas lena p mintak sambal letak garamm....ya bihun koey teow sup cik lan yg aku makan tadi sangat sedap....sebab dia tawar...pastu plak aku siap tapau bawak balik lg....mak aku yg tengah cuci lantai dok hamoih2 ewah2 kat aku...belagak nk makan kt luaq padahal sayur dagin lam peti ais x mau nak masak..... ala dia pon sama sakgi org nak jamu dia mee kuah jugak....

boley plak jumpa cikgu skolah tang tu...first sir rosli...he was fine la...doesnt count if we wear jeans shirt or wat so ever...next was stok2 ustazahhh....aahhh pengsan2...suma kalut2...aku resah gelisah sbab jeans aku cm ketat sket baju plak atas bontot....iskk susah nii skul agama....but she was ok also...but inside who knows what she think bout us...da la x lawat skolah ...

n skang dok umah aku bosann...aku dok online ni pon sket punya susah nk search baca kesnya...punya x mau tengok padahal boley google strait trus


OTOKE OTOKE ~~

0 Responses