dining and etiquette....d event so so la....petang dok bersiap suma pakat kalut2....cakap kat teksi 640 lah pastu kol 7 la last2 7 suku baru turun rasanya....pulak tuh dok berleter lakk pkck nie...pahal??...nak duet x mau?..pastu sampai sana smyg lilit tudung bagai n off to d dining hall....boley la tahann besarnya...ckup la untuk 1 batch...duduk mcam cite harry potter tapi versi black n white punya...eeeerrghhh bley plak aku dok sbelah ashrul...fes thing dia ckp "aiman'!....eeyyy geram sungguh..rs nak amik garfu ja tikam paha dia!!!rs cam bes plakk tgk susun atur pinggan dia suma....rasa mcam da lawyer hahaha...


tapi aku banyak sangat memalukan diri...apa punya turr...of kos la bab main course dia...makan steak keras kedekiang....starter mushroom sup sedap la jugak tapi x panas pon...oohh x dapat tgkap pic time ni sebab dorang x bagi!!...kami dengar cakap kami x amik la pic..tapi bab starter bagi kat fida la..dia memalukan diri...boley plakk makan skit ja sup dia sebab nak tunggu roti seken round la katakan...sudahnya waiter tu nak amik sup dia ala - ala x mau bagi kan..."sup aku x abeh lg oihh".....pastu steak time...nama x menahan charbroiled new zealand apa menda tah....rs dia boley la ...kali ketiga aku potong aku terpelanting kan daging tu sket...tp still dalam pinggan..tapi kuah mercik kena kaen alas kt depan aku...orang depan aku pon nampakk...oh my malunyaaa....ashrul gelak2 jaa....k fine aku pon gelak la....naseb lecturer x nampak...orang orang pon kurang sedar....bila penat dok motong last2 kami potng2 dulu baru la makan...ashrul sampai cram jari tlnjuk potong dging punya pasall...huhhh tgk punya liatnya nak makan...afie pulak tobat x mau teruskan potong...dia makan hiasan2 ja...ya ek??


2nd eksiden memalukan bila aku da skit lagi ja nak potong daging tuh pisauuu jatuhhhhh...hooohhhh...aku rs yang ni paling malu laa...org laen elok ja potong...ashrul gak tlg amik pisau aku..pastu dia dok eboh2 plak kat anis...yang tu hat geram tuhh...da la dia ngn anis curi roti aku...org nak bagi 2nd roti tolak rezki plak...messy gila alas meja aku...tuala lap tangan pon hancuss...bersepah sepah...malu malu..fida plak makan laju2...takot pisang berbuah 2 kali kan....orang laen baru makan half daging dia abes...last2 melangut la tengok orang makan.........aku pusing kiri kanan depan belakang nak tengok ada x pemerhati  yang tengok etikka kami makan....aku takot aku fail....tp macam x da ja pon....mcam over ja fakulti nak wat cek cek orang makan betol ka x...




pastu event pon habes pas datin paduka tu berucap...ohh sabar ja la...lama gak dia berucap...da la nak kena toleh tengok dia...boley twist tengkuk...pastu gambar gambar gambar...walaupun itam putih tetap ada yang bergaya...mantappp! pkai kasut 1 inci pon sakit lagi2 sapa yang pkai 4 inci tu kann...huhhh bravo!


bes jugak pkai kot...rasa macam loyer...loyer comel sebab kot ikat reben kasut pon reben gitu kan...huahuahua






ok x ? ok x ? ok x ?

2 Responses
  1. fleura Says:

    hanggg.nganjing aku mkn cpt ah tuuuuu.dh ah xde gmbr aku..=((((((


  2. chocolatierz Says:

    lllaaaa ingat kan x bg buh...ritu aku buh x bg pon...ya la aku letak aku letak