NAFSU MEMBUAAKK

I WANT THIS
 THIS

THIS

INI IALAH CHAR KEOW TEOW DEKAT......


TEMPATT NIIEE...TEMPAT NI YG AKU NAK BAWAK AFIE
 p tapi mak x bagi sebab mcam da malam sangat


sejak dok umah ni kan n sejak x dapat keja lagi aku makan mesti wajib 3 kali sehari....lunch dinner and supper...keja melantak ja aku...niat aku nak diet setakat ni x tercapai lagi...dlu time study week aku balik shah alam ada la kurus 20 percent...at least nampak la jugakk n aku rasa aku pon kurus la sikkeettt kann...tu sebab aku x makan nasi 3 hari kot...bukan pasal diet tapi pasal umah x makan nasi pon...makan bihun koey teow gitu2 ja laa.....then time exam aku gemok balikk...besaa laa badan sedap niee...aku ni cepat sangat naek berat kalu nak turun tuhh mashaallah mengucap 8x..... pulak tuh ada keta berjalan sana sni cri makan....aku da target balik umah ni senang ja nk turun berat pasal umah jarang ada nasi kan


balikkk balikk niinndiaa ari ari nasiii oii....sedap plakk tuhh...uhuukkkk sadis...sadis sebab awat ada nasii..aku ni bukan bley tgk nasii...lauk ngn sayuq sedap memang nati nati la diet...kat umah kadg2 boley harung 3 pinggan...kalu kt shah alam aku bley ja mkn nasi sekali ja seharii....herann heran



suar jeans da makin ketat...ni x suka...nati dia jadi besaq...nati bila aku kurus bila pkai nampak besar plakk...satu lagi pasal bila nak masuk bulan penuh ni nafsu nak makan lagi membuakkk....aku rasa sebab tu la aku mkan banyak skg nie...skg baru aku taww napa...ceehh nak salah kan hormon plak kan bukan pasal kita ni yg suka makan banyak....arini aku makan dasat sangat...aku makan nasi kol 1 lebey cmtu pastu pkul 6 lebey aku da rasa lapa sesangat2.....afie ni p tinggal badi dia la masa tinggal kt umah aku....cepat ja lapaq...so mkn nasi lagi....malam kol 11 aku lapaq jugakk...punya la tahan tapi x ley rasa macam kalu x makan memang boley gastrikk laa.......melampauuu kan efek....aku tingin sangat nak makan hotdog...pastu tgk ada cheese lagi....mmg terbaek....siap belah hotdog stail nk wat mcm kedai burger wat...buh lada sulah n hitam ja la yg ada kt umah tuh....mayonis mmg x ley nak banyak lagi...tp x da salah tomato suma kalu x lagi umpphh...pastu mak aku bising plak ada char koey teow x makn lagi...mn la aku taw....so aku seling makan hotdog ngn koey teow....huhhh rasa nak muntahhh


seriau laaa...kalu hari2 cmna...kalu dapat keja tol or kedai makan nati nak pkai suar jeans nati x muat...cutting badan x nmpak dahh...cne nak pakai t shirt.....lama da aku tahan nk pkai t shirt pasal x muat heerrghh...pastu satu lagi aku meroyan nak pkai mekap plakk dahh...tingin sungguh nak ber eyeshadow heheh....rs nak p bli pallet color eyeshadow...aku x taw napa...napa hormon bulan mengambang aku ni makin nakal ni????

2 Responses
  1. Unknown Says:

    hahaha adoiii najwa ni kelakar la dok gelak2 ja bila baca. -kina housemate afie