WHAT I WANT MOST

 what i want most for dis 4 mnths of sem break is money!money!money!...i need  ur money  money money....time exam tuh naseb baek aku ada duettt backup and duet tu tgl lagi bapa hengget jaa...aku lopa aku ada hutang duet brokband ngn mak aku selama 4 bulann!!...total dkat 200++ ...mn nak cri...mungkin mak aku x kesahh tapi aku kna gak bayaq...skrg segala jenis mak nenek bil suma dia tanggung....dia da tercekik n aku x mau dia tercekik cam abah dlu...paras leher dah nyawa....

lagi satu mak aku makin dok sakit lutut plak...n dia dok try 1 produk ni....n produk ni pon utk kulit....akuuu teriiinnnggginnn sangat sebab amoi heaxa pon ada pkaii...sbab tu la kulit dia cantik mehh....ammbboiii lawa la mak aku pasni...x gado da jeragat kt kulit dia tuh...tapi itu produk mahal looo...aku dapt try beli sekali pon x pa...n ohh rini fes time aku wat facial....x sakit plakk tuhh..pkai mesin lak tuh x pakai rr picit tangan or besi yg dok tenyeh2 kt idong...hasil dia ok la jugakkk...skali wat mana nak nampak ...pakej pon murah...4 kali rm 100..pastu kak tu ada bukak kelas mekap lagi gituuu...murah gak tuhh...tggkk suma pakai duet...yg aku taw bru brapa ari dok kat umahh aku keja pikiaq nak cantik ja...nk tu la ni laa...keja blom lagi nak dapat

n skg panas sangat kan...sampai strok haba <------ term bru...benda apa nii....muka dok berminyak jerawat makin tumbuh white head bercambah cambah...cne mau cantik...againn misi cuti ni kita kena lose weight sket..suar makin ketat dok pakai...x slesa laa..


inilah pompuaannn....suma menda kecik sebesaq zat ion pon nak jadi hal???????? konpiuss


0 Responses