ada apa kt umah??

macam2 ada....ffuuhhh yg pling aku x sgka kucen aku bersalin 3 ekoq anak kucen bruu....yyyaaiiii...comei2 plak tuhh...kejot berok aku...haaiii bertambah la kucen kt umh tuh...skg ada 7 ekoq!!! byk kottt...aku msuk umh pon da bau kucenn..busukk tol...asyik sembur febreze jaa...pastu tgk surau kt simpang tuh pon da siap wat bruuu...bguz2....pastu kt umh ada mto bru...adk aku bli hasil duet dia dok keja...gud boy...sunuk gak aku p meronda ngn dia tp sat sgt...tp 1 ja yg spoil sket...xtaw napa aku rs mcm x da prasaan ms otw blik umh tuhh...aku dok igt kt abah jaa...dolu kalu tiap kali aku blik umh mesti wajibal ghunnah abah yg p amikk...pastu dok cite2 time dok blik tuhh...tp skg laen laa....mcm x rs bez...epi jumpa mak kak n adk aku ja la...tp x epi sepenuhnyaaa..

 aku tingat apa jd dalm buz ms nk blik umh nie...ada sorg pkck tua ni gatai nya ya allah..x malu tol...afie plak tuh jd mgsa...sblom buz gerak dia dok 3g ngn bini dia...masa mula aku igt bini dia ni jenis cntrol sggh...tny org sblah sapa org blkg sapa dpan sapa..org blkg skali ngn drebar bas xmau tny plakk...pas tuh dlm perjalan selepas beberapa jam afie prasan pkck miang tuh dok amik pic dia....kurg ajo tol...kopiah dok terletak ats kpala tgn kt hp dok snap pic org...pastu afie tdo aku plak dok tgk alam skeliling...tgk2 pkck tuh dok snap pic dia lg...mmg nk kena pkck nie...tp aku diam ja la..rs nk rmpas ja hp dia tp x berani..x pa biar ja...afie bgn..pastu slpas beberapa ketika dia snap lg....mmg melampau org tua tuh..afie da bengang...kami cri idea nk tutup ngn apa...naseb aku ada telekong dalm beg..so amik aku ltak dkat seat cover celah antara 2 seat tuh..haa taw pon terkejut pkck tuh...snap dpat pic putih..sdaq diri sket umah kata p kuboq kata maari...pastu dia tidoq...afie suh aku tendang seat dia...msa smpai butterworth aku tendang seat pkck tuh smpai tejaga dia tdoq..cpat2 aku n afie lari..tp yg tuh x cukup...rs cm nk sembuq ja dpan muka dia...padan la bini dia tny suma bnda mak nenek td..taw laki dia dok mggatai upanya..pastu apa jd antara mereka berdua xtaw la sbb 2 2 nk blik alor star

 aku tingat lg sehari sblum balik aku afie n fida p jln2...hehe bezzz...1st time bawk keta auto...sngnyaaa bawak...tp sengal la kaki bwk auto niee...bwk manual x sengal cmni...kami p ronda cri umh laa p i-city la p tasik la mcm2...10 hengget isi minyak mcm x luak lgsg...x pasal ja sdekah kt org yg nk guna keta tu lpas kami...rugi plak x kuar awl2 lg huhuhu...kalu x msti da lpas mid valley jln2...x pa sem 2 nati ley p jln2 lagii...tp skg ada kt umh..misi aku adalah mencari keja...igt nk keja kt jusco ataw sunway...arap la ada rezki..gaji pon arapla mahal sket...bley beli apa yg mak n aku inginkan heheh...berseri sket umh nie...tp tu la abah x sempat nk rs apa yg ada skg niee..hurrmmm..tp aku arap apa yg dia x rs kt dunia ni moga allah blas kebahagiaan tuh di sana natii...yg tuh lg baek dan aku lg suka...

0 Responses