jalan2 cri keejjaa

hhaaa pg td aku lena n tipah naek mto p cari keja...tpt utama ada lah dekat kiosk bertam tuhh...mostly food stalls la suma...byk jugak kami tglkan num fon...tp bru 1 ja yg da confirm...tp gaji mcm sket pastu x menarek la tpt dia huhuhu...kalu bley n scret recipe..sbb mcm standard n gaji pon mcm bley tahan la...arap la dpt dlm msa terdekat...da x ckup msa nk kja lama2 maa
 
 aku tingin sgt nk p keja kt tesco care4 or mn2 mall cz gaji dia not bad la kot...tp prob dia transpot..ohh keta bila hg nk siap...ckp 4 hari..ni 40 ari pon lom tntu nk siap huhhh...kalu nek 3 org sep sket minyak nk tggung walaupn sbnrnya membazir...lagu mn skg nie???...aku doa kami dpt keja 3 org skali..sng sket..aku ni tke time nk adapt ngn org skeliling...kalu ada kwn x da la rs sorg2 n kekok sgtt...
 
 pastu p  mkn kt ciklan...nyum2 lpas gian nk p mkn bihun koey teow sup kt c2...x brubah taste dia tp ada la spoil somewhere....tp puas ati..sembang punya sembang pastu balik...huhu balik tuh aku xtaw nk wat apa...bosan ptg2 nie...malaz nk tdo kang mlm mmg aku konpem  x tdonya...da la aku sorg x ley tdo kang mula ar pk mcm2...dok dgr cite penunggu raya ni pon aku da mcm semacam...ya dgr ya bukan tgk..sbb aku cover ngn skrin laptop niee...napa aku ni penakot sgt?????!!!!...sbb aku mmg takot nk wat cne...huhh
 
pastu x ley blah skali paan p ajak men boling huahuahuahua sbb aku xtaw nk wat pa ptg tuhh...kami pon p laa...lama x men boling...sggup paan p amik...bguihnya budak tuhh...kna wat slalu nie..syg boling dia x mau blnja ja huhhh...waa mantap jugak men boling td hek3...ska plak aku maen mcm nk maen lg...tp saket tgn la plakk..x sempat nk meronda pcfic...aku nk keja wwwwaaa..tp terlalu memilih..cne nieee???

 

0 Responses