SCREAM OUT LOUD

yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!
exammmmmmm da abesss....dr semlm aku tggu saat2 ni nk abezzzzz
da muak tgk buku2 nieee....smpai berdenyut otak2 sbb pengaliran ilmu yg terlalu drastik di saat2 akhir pembelajaran...serve u rite...tp aku takot jugakk..jwb contract x mcm jwb paper laenn...hhaaiihhh...ntah apa yg aku goreng dlm tuh...msak lada kicap sambal lemak suma rebus naekkk...wwuuwwuu tgk org sbelah konpiden bukan maen siap angkt tgn mintak paper lebey...aku hny mampu tgk jam dia ja sbb aku x da jam..nk tgk paper dia x pa la tima kasehh jaa..msti dia marbeles paper nieehh.. tp ati aku ni x tnang lg benarnyaaa....haaiisshhh susah atii tp x pa dgn doa mak n doa aku moga semuanya brjlan lncar..aku reda apa jd nantii...tlg la ya allah

haa pas abeh paper apa lg mcm2 arr plan nk merendek...td aku bru berpeluang p i-city...cantekkkk tpt tuhh..cntek lmpu dia ja laa...yg len biasa jaa..kami jln kaki dr barra...waaa agak penat...tp disebabkan mind power yg tlah diset perjalanan tuh ibarat dr bilik p toilet ja....pau kamera org tgkp gmbar sbb x da kamera hihihi sian kt sy..x pa x da rezki lg tggu ja nantii..sok xtaw plak cne

skg ni aku mcm nyesal bli tiket lmbt huhhhh...nk blik awl...wuuuaaa ada yg da berjabu blik td...jelesnya tgk...tp sbb ada hal tpksa la bli lmbt sket...x pa x larikan org2 di penang tuhh..x sabar nk jmpa org2 d sana...tp ada 1 prob ni yg wat aku x snang dudukk...aku harap sgt rezki tuh berpihak di pihak aku...kalu benda ni settle ati aku tenang sket dan sgt gmbira nk blik umahhh...

0 Responses