wweett weett...p manhattan taksat niiee...ofkozz ada org blanja la...mimpi la aku nak p makan ngan duet tengah kikis tepi purse ja....aku da kenyang makan ..kenduri plusss dy dok kenyang + perut kembung tanda nak bulan mengambang...tapi pasal tekak org tuh nak makan ikan, aku layan ja laaa...aku dok bermood x betol sejak2 niee...aku rasa nak mengamuk jaa..muka masamm jaa..epi  pon buat2 ja pon...amik ati orang...benda x kena ja mula aku tarik muka....pastu aku bebel dalam ati x pon time aku mandi...aku letak paip kt bawah pastu mencangkung pastu aku hambun kt sinki tuh bayang macam org aku geram tuh kt depann...arrgghhhh!! aku benci macam tu...x da point aku p lepas kt sink...pot pet pot pet @#^%*&^(* aku marah depan sinki....anak pak tok nenek setan suma gelak kt aku pastu siap abc batu api dok mengapi apikan aku....tolong la bulan tu tunjuk mukaaa...aku bnci marah2 niii...da la plak sakit gigi!! heerrgghhh


back to ikan x amik pic pon la...tapi 1st time aku rs nasik dy mcam sedap la plakkk...kentang dia pon sedap pastu ikan pastu sotong celup tepung pastu udang cheese bakaq dy tuhh..yyummeeyyhh...tp sat ja pastu muak plakk...ya la pasal slera bukan ada sangat pon...kak aku yg lapaq lebeyh


ni before dy serve dy akan tnjuk hebat depan kita bakar udang tu laa




tadaaaa ni la aku makan tadii.....thx to google laa pasal x amik pic pon td

oohh sebelum order ni boley pelayan tu tny untuk 2 orang kah??? iya la 2 orang la...dy cakap hidangan ni sesuai untuk 4 orang....alaaahh macam la aku x penah makan sini oiii...x abes bungkus la weyhhh...memang x habes pon...sebab dy muakk tp tetiba sedap ja kali ni...mushroom soup dy marbelesss beless laa...wat sndiri tuhh  laen sungguh ngn pizza hut..x maen ar pizza pizza ...tp mahal sangatt taw~~rugi aku xmakan murah sket...sebab kak aku penah cita ada yg dia makan x sedap...so x jadi la aku nak amik yng laen selaen dari yang ni..

pastu terus chow balikk sebab x smayang magrib lagi...last2 p masjid pastu ending ngan beli cd n air tebu kt pasar malam..penutup yang geniuss wwoo slurp slurpp air tebuu...sukkkkka sangat...kt pasr malam tuh memang x ley tanding air dia...sayang la akkkakk''''

0 Responses