yesss sundae!!! tp malangnya aku terpk pon benda tuh...aku sebot sunday bru terpikir sundae...tp x minat sangat laa im more to mcflurry yawwhh uuu flurry flurry...sok nak paw kat orang tu boley????..hekhekhek...sunday memang slalu boring sikit untuk aku...sikkkiittt laa...mostly after 3...sebab kol 2 dok tengok nona...tapi semenjak abes exam ni nona ke mana melodi ke mana jjcm ke mana suma ke mana mana...aku ghalit pegang buku jaa...konon....betoiiii laaa! x tipu..boley tanya tipah..bertapa gigihnya aku study....

 tapi tapi arini aku bosan sangat uhukkkk.....aku nak kuar jalan2...menghitung detik smpai jam 9 esok...erghh lambat sungguh...orang tu bagi cadangan pusing jam smpai kol 9 pastu siap2 pakai baju pastu kuaq...pastu mak hempuk slipar kat dahiii...yyaaa....channel tv suma x bes langsung...aku x layan ip man sebab hero x hensem...astro suma cita ulang2...pakej pon besa ja beli...last2 aku tengok tutorial shawl dkat 10 video...ulang banyak kali so boley hafal trus...aku x mau cuba depan laptop nati kak aku peli aku eksyen...adk aku pon bosan pasal dy x ley men game kt laptop kak aku tuh....selama ni x sedaq kewujudan mastika pandang sebelah mata ja beebb tup tup malam ni mastika hat ditimbuni buku2 n ada kt paling bawah skali boley plak dy nampak pastu bukak baca...kusyukk baca....

 # hardcore boredom sangat nie..bye!

0 Responses