SAFELY AT HOME

YES alhamdulilah selamat sampay dengan jayanya kt umah....aku drive sorang2...and ya rabbi ngantuk sgguh drive sorg2...balik sorg pasal kwn2 laen da janji ngn orang laen....aku benti tido stngah jam lam keta benti makan n solat sorang2...huhuuh sdey??? x x aku x sdey pon....aku rasa mcam jalan2 kt situ lalalalala ja...camni rupanya macam bergerak sorang2 gitu...independent la jugakk walaupon ada bahaya dia kan....tapi not bad laa...tapi aku ngantuk ya raabbi..x da kwan nak sembang...radio plak sat ilang sat bunyi...x da co pilot nak tlong perbetoi...mata tengok depan tgn sblah pegang stereng sebelah lagi tekan butang cri frekuensi pastu pasang tlinga dgar bunyiii....aku balik dalam keadaan demam...tongsil aku bengkak n ada bijikk...tapi demam biasa ja 37 ja suhu... dalam dok balik tuh sbelom singgah umah sempat lagi p menempek dekat jusco hahahaha...nak jumpa sat...balik skali sejam bru smpay umah...jam nak mamposs...sebab keta bnyak pastu traffic lite plak tuh...aku harap masa depan nati tiap ceruk negeri ada lrt...x yah nk ada keta bagaii...snang x wujudnyaa sesak niiiee!! truk org yg bawak manual


10 ari dok umah pastu prktikal sebulan...aku takot la nak praktikal ...sorang2 plak tuh x da geng...moga semua trima aku dengan baek aminn...pastu aku ada 4 ari ja kt umah seblum bukak sem balik...ohh sdeynyaa x da can pon nak bersamba kt umahh...aku harap rilek sungguh kt mahkamah natii...aku wat keja typing pon aku suka...tap tap tap pastu kol 5 balikk oohh yeeaahhh

skang ni kt umah marathon movie ja keja...tahan jiwa nafsu kt sana kau x ley tengok muvie...intenet pon cam lembap siput x dak kaki....enjoy ur 10 days at home b4 30 days at court...

0 Responses