arini aku bangun pkul 920 cmtu pasal perut da meluru luru nak ke tandas...aku memang selalu membuang pagi2 buta....secretnyaa elok bangun ja dr tidoq straigt away minum air masak hookkaayy...konpem sakgi wangi tandas tuhh...kalu naek bas pkul 9 aku bangun dah...tapi disebabkan naek ngan intan so lajak la sikit bangunnya...tapi subuh tetap bangun hookkaayy...tapi aku stress sejak 2 3 menjak ni aku melabur ja mesti x puass...aku x suka prasaan tuhh....x puas maksudnya mcam x abeh lagi bendasing tu kuar dlam badan geddit??...so da pakai deodoran bedak suma...dok iron2 baju pastu pakai toner moisturizer skett...aahh pulakkk saket perot balik...lagi 5 minit nk kol 10!!...pulak tuhh ieda boley plak x p kelas....aku stress lagi laa...kalu taw x p kelas awal seblom kol 10 aku da cabot pasal kul 10 ada bass...ni aku tawakal ja la...dari berpeluh2 tahan sakit perut dalam bas silap2 terburai plakk baek aku buang siap2....

kuar umah kol 10...jlan laju2....smpay bus stop lega org ramai la jugak...maknanya bus x da la sblom kol 10 td....tggu punya tggu mana bas nii...1020 baru bas sampai...pastu plak benti seksyen 2 plakk...dr bahrain da masuk kot....stress lagi aku...da la 1st class dya...x pa la tawakal laa...smpy klas kol 1050 cmtu...lambat tuhhh...naseb dy x kata apa...aku dok blkg skali....kuar bku nota pen pastu catit2 la apa dy habaq...dy tny apa2 pon x ramai yg igt...aku cuba concentrate sebnarnya apa dy ajaq...insuran ni bes jugakk...sbab aku pelik kita byaq bulan2 pastu kalu eksiden ka mati ka apa dapat berpuluh ribu....untungnyaa....kena eksiden slalu la camni....mampoiihh

lecture dy x la bosan sangat...diam ja suma...gelak pon gelak heheheh gitu jaa...bukan hahahaha sangat pon...dy da abes suma pastu dy berdiri tengok orang...pastu dy ' yang kt belakang skali tu apasal serius sangat..masam ja muka ( siap  mimik lagi muka ).....cesss masam ka muka aku...aku dok serius niii absorb apa dy ajaq..sat sat aku melamun sakgi fokus balikkk sakgi aku dok usha classmate aku....elok dy kata suma pandang aku....uuuiii malu...aku senyum la sikit pasal cover malu org tgk kan...dr bahrain pon ' ha nampak dy senyum sikit , ni kalu x dok masam ja '...aku dpt dgar sora org2 dok gelak.....aku tahan senyum tu sampai habes dy kluaq kelas....payah gu ni p kelas dy....aku kena letak sepit kiri kanan mulut bg senyum







0 Responses