WWWWWAAAAAAAA

lama sudahh aku biaq benda ni berhabukk...sebulan praktikal aku x tulis langsung apa2 kan...ruggii plakkkk....praktikal sumanya menarikk except 3 ari sblum nak abes tuhh...maaf la aku allergic tol 3 ari tuhh..jumpa ngan bos dia yang cam garang....nak grang2 wat apa kt budak prktikal..chill arr....bagi nasihat pot pet pot pet sket jadi laa....suma orang kat mahkamah suma baek2...especially jurubhasa dy....n paling aku ingat magistrate puan intan...dy sangat baekk...syang dy nyum nyum heheh

sekarang dah start sem baru...kelas baru lecture baru tapi muka lama tempat lama....1st kelas tutor rasa cam bosannya kelas tuhh..budak laki kelas ni sangat x reti wat lawak nak banding dengan kelas yang dulu...happening kelas dulu...sekrang harap kt lecture tu la buat lawak kalu x mandomm ja semua...kelas plak  x boley nak stat lewat lagi....harap semua berjalan lancar...aminn

sekarang aku x taw nak wat apa...nak tengok movie tapi cam x bes......bluuurr...sem ni ringan sket...tapi berat badan dok tambah mcam tu jugakk..i added 2 kilos...isskk tunduk picit kepala sat...usap2 paha...besaqnyaa hang paha...pompuan pompuan...tengok jerawat picit, tengok perut sapu losen mustajab EXTRA SUPER DUPER KKHHHOOTT, tengok kuku panjang potong, tengok tv ada vanilla coklat, tengok fesbuk cari notification chat, tengok internet bukak web online shopin pastu keja sekolah kt tepi sampai ke sudah x buat.....komplikated pompuan ni sebab tu dy unikkk...yeesss unikk...unik pasai laki mana wat macam tu...laki dok mamak roti canai rokok bola ...manalaaa nak layan coklat kopi latte vanilla stroberi suma niii...sebab tu x comel...

urrhh cakap sal comei tingat laki yang aku n fida usha dr cempaka sampai ke baiduri...1st time sampay bus stand mata bertentang mata ttuuu...uuuuiiiiiiiiii....sukaaa cekk...rambut m dagu lekuk tahi lalat bawah mata da mcam aku hahahaha....rs junior nie...stok2 budak baek...muka licin uuuuiiiii hensemm...skali mulut aku masin kata dy dok baiduri...blok hujung plak tuh...jalan laju kemain x sempat nk ikot...lari punya lari dy sempat naik lif dlu...lagi beberapa langkah ja lagi aku nk cecah lif..ceehhh seppp x bagi org ikot dy...x pa ada rezki nati tengok la cam mana hahahah

#tah apa aku merapu niiii#

0 Responses