oohh dis evening firstly we planned for a shooping at wah chan at care4 cz mak want to buy diz gelang rantai mas kot..cz d catalogue showed a very very very low price la kononnya...n she said when if we buy it now so when we broke we can gadai those things....it can be ur assets in d future...well last 2 days when she looked at d catalogue rntai tgn 120 sumtin cincin 130 sumtin n excetraaa excetra excetra...ptot laa muraahh la kannn...so on the way to the highway bru la mak aku nk nampak yg suma suma brg2 mas yg nk beli tuhh smpai angkut aku skali rupanya RM 120 BULANANNN....pattoottt!!! la murahh...hat bulanan tu dia x nampakk...dia nampak hat rm 120 yg bold tuhh... cerdik sggh wah chan nie..memperdaya insan2 yg meningkat umur dan penglihatan mata dia da kuranggg....

 x da keja la kan nk p bli barang mahai2 tuuu...so we went moovviieee!!!...harry potter at sunway...last time abah was there also watching d previous harry potter but i wasnt there...at kuantann watching harry's there..sbnarnya x bapa paham sgt cita diaa...sbb aku byk pk kot laennn...tp it was interesting...harry kissed ron's sister..bukan maen lg...gatai dia suh zip bju dia ekk...da la x pkai apa2 kt blkg tuhh...laki tgk mmg naek ahh...abg2 ron pon da hensemmm....tp emma watson sgt cute....jelesss tgk dia slim ats bwh...bdan dia sgt aku nakkk...aku nk kurs cmtuhh...da naek lg smgt aku nk senamm...arini ngn smlm da 2 ari aku x senammm...

 welll x sabaq tggu nex hary poter lg ngn twilight 1 lg..aahh plik laaa rini punya pggung harry poter x full pon...napa?? da ilang seri ka cita diaaa...kalu dlu da smmgu pon seat depan2 nala punya skrin pon sggup org masuk nk tgk tp td 4 barisan dpan skrin kosongg jaaa..haaiihh x taww tp yg pnting aku enjoy la jugaakkk...hhaa sok nk p aerobik hek3...moga2 dpt la aku bgn awal2 pagi kan... lompat sana sni slma 1 stgh jam pastu ptg men bdminton lg...veessss aahhh

0 Responses