raya again

oohhh dis today punya raya not having so much fun laa...czzz i dont know laa...woke at 8 am...cutii mmaa x dapek la nk smaye ghayo...n then cooked chicken curry, chicken cook red and at d end suddenly mak asked to bake pie cz my cousin craving for itt..aaiiyyaarrkkk...penat berjuang kt dapurr...goreng ayam sketoi2 crriiuuussss sgt bosaannn....poor d shoulders ached here there (ngada)...

today i ate pulut kunin, nasi tomato n pulut kuning again...hoooii rosak diet aku...aku da stat diet sket2 pas aku blik dr shah alam ritu...aku da stat joging da sket...men bdminton da stat arii2...semngt gla aku nk kecikkan kaki...lemak prot pon harus dibuang...senaman kaki SNSD  dok praktis x yah ckp laaa...tiap ari msti aku buatt...mesin bergetaq yg org letak kt kaki nk buang toksin pon aku p letak kt paha nk bg pecah lemak2 ketegaq tuhh...i really need to hv my 45 kilos backkk..desperately

nati da ramping gitu bley tayang kt org umh kt shah alam nuhh...heh heh heh...tu hat bez tuhh...ok da smngat blikkkk

0 Responses