skg aku mcm busan2 sket sbab megamovie ari jumaat x masyukk lgsg....so aku halau adk aku dari laptop dan aku on9 dengan gembiranya...so aku dok blogwalking blog fatin liyana laa...aku nk khatam kann...dok baca2 pastu mata jadi letihh...isshh aku kecik besaq kan mata dok adjust lightning monitor niee...suma x kena...xkan sbb x mndi...mlm ni mlaz nk mandi la...naseb pagi td gagah gak bangun mndi...ya la sebab rambut da x minyakk sbb buh bedak kan hahaha....semnjak 3 4 menjak dok rajen ujan niee jadi cm kamben malaz nk mandi...almaklom heater umah da rosakk...malaz nk masak ayaq berendam lam bath tub... fuhh sdapnya dpt berendam...baru2 nie  p cek mata belah kiri da naek 100...dlu 70..kanan around 50 cmtu kkott...iisshh kna pkai spek kaa...x mau x mau...aku bru nk pecah rekod lam fmily x mau pkaii...mak aku dah kak aku pon dah...tggu turn aku arr...aku pulun jaga x mau bg pakaii...sbb x suka pkai spek...pastu org yg pkai spek ni kan ada style dia tersndiri...dia suka tolak2 spek dia kan...haaa mcm fida ( ok da sebot nama hang)...org x pkai spek mn da style cm tuh...aduuhhh mmg wajibal ghunnah la org yg pkai spek suka tolak spek sbb spek dia suka jatuhh...hhuihuihui

 aku ni mmg keturunan kot kena pkai spekk...tp aku x mau lagi pkai spekk...mata ni ok lg niee..nmpak keliaa lg...nk pkai contacts plak mmg aku x minatt...x beranii laa...da la aku x eti nati kang lens terkoyak laa jatuh laa infection laaa...da 1 kos plak utk spekk....org yg kencing manis mmg kna pkai spek kan...mcm abah sndirikk..aku rs mcm dok jaga da mata nie...karot slalu dok mkn ayaq karot pon slaluu tgk tv pon jauh2 tgk laptop lak x bukak lmpu max sbb sakett mata oiii...aku ni tgk lmpu saket...pecah2 cahaya tuh...pulakk silau plakk...tp cek 25 jaa...x truk pon...aku bodek mak aku nk bli spek itamm...ya la petang2 kot2 nk p jalan2 silau ley la pkai spek itam huihuihi...mak mcm no hal ja agagagga...nati bley bergaya ye dokk...ugghh yg pasti x mau pkai spekk tp tp kalu da keturunan mata x elokk nk wat cnee sob3..tlg la mata x yah la pkai speekk...aku ni cuai...kang ada yg terdudukk tertindih tertinggal tercalaq terbaling macam2 ada!

2 Responses
  1. fleura Says:

    eelehhh,tolak spek tu syle,kot.org xpki spek tau hapeeee.spek tu la daya penarik ok!!


  2. chocolatierz Says:

    huahuahuahuahuahuahuahuhauhauahuhauha...xmau nati nk bertentang mata ngn kekasih atii dia tgk mata aku nati x menusuk ati laa...x pkai spek bru perasan tu berbangkitt!!