addoiii baii lapaq gila..bakpo aku jd guni sjak2 nie nihh...sket2 lapaq...da kedarah da nasik td plus kiwi sebijik...napa kah lapaw lgi...hurrmm bru igt...ini lah masanya..dlm sbulan skali akn ada time dimana aku akan jd thap kebulur sgt...walau da knyang mkn td sakgi 2 jam pastu konfremm lapaq blik punya...slalunya bnda2 ni jd after coming moon laa...mebi sbb dia nk refill n rebuild blik dinding yg rntuh kt organ dalamn tu kan3....tp aku x mau mkn...sbb da mlm sgt...mata pon da brat..patot la kabuq ja ponn...kang nati tdo pas mkn buncit plak sok prot nie... tahan nafsu

pastu lgi nyamukk suka sgt hinggap aku ni paahall...x da keja len..hisap ja la drah anak2 kucen tuhh...bukn dorg rs sgt pon...bulu byk..aku ni x sgt...nk amik ridsect goncng2 da abez lakk...keja tampaq nyamuk ja dr td..huhh...x cukup nyamuk lipas plakk mai joinn...tp dia x geget org sbliknya msuk lam suar...kuang hajonya bapokk...menjerit2 aku dia msuk suar aku...jebon...miang sgt...x jmpa bini ka hah...taw la ruang suar tu glap x yah la dok wat buta x dpt beza kulit ngn lantai...haaiihhh...aku sgt takot ngn lipas lg2 kalu dia terbang...mmg surender laa..msuk tndas x kuar2..itu la sapa suh pemalaz nk mengemas kann

1 Response
  1. Ifah Ibrahim Says:

    haha..njwa2 sjak bila ang jdik pot pet tahap xingt cmneyh..haha..ni mst sjak ang msuk jdik loyar ni haha... bersembuq potpet