mcm besa habit uitm dia suka bg actual date utk sumtin2 pastu bila kita bukak x da...dia wat gimik ja...arini patotnya kuar rsult twaran nk p u mn n koz apa...mula2 malaz nk bukak sbb takot cm dolu takot pisang berbuah 2 kali...tp rupanya kali ni dia berbuah lg..berbuah yg kelima kot (lebey kurng la)...sbb apa dia buah byk kali sbb pekebun2 buh baja n siram dia ari2..sbb tu subur..ccooiittt...

tenseennn llaaa...suka gini..aku dok debar2 nk p alih2 x rs apa dahh...nk taw ja bila nk dftar..sbb ley brangan nk dok lama lgi...kalu bukak fb list pnjg suma fed up sbb pisang berbuah byk kali...itu llaaa..pokok pisang tu dpt minum bio-aura kot sbb tu dia cergas dan kuat...mrepek tah pa2 laa..dolu nk cek rrsult pon wat prangai cni gakk...yg tuh mmg tahap bapak moyangnya tensen

kita tgk lak sok ekk..adakah dia akan berbuah kali ke enam?? ha itu kita x taw..tggu~~

2 Responses
  1. fleura Says:

    woit,,uitm mmg %&*^## skit..ko br tau ke..aku pun gram gak,,tp cube berlagak cool je 8)


  2. chocolatierz Says:

    aku taw lama da sbb tu aku sabar ja..
    ni mak aku ni dok tny ari2 aku dok takot jaa...