TAADDAAAA~~~~~
napa nk wat entri sal dia??....sbb bru p jengah blog dia...hua33...byk ley cita sal minah niee....1st skali aku jeles kt dia...dia dpt band 4..pastu pointer dia lpas nk p BLS....aku pointer da lpas band plakk wat kaco...tu la x mau spekin2 time kecik2....pastu aku jeles jugak sbb ayh dia kata kalu x lpas BLS dia kena kawen....beruntung dia kawen awl2 silap2 suma ditanggung free hua3...cne ley knal dia??...time sem 2..umah kami ada lg 1 blik tuh katil kosg...fida ni ada prob ngn rumate2 dolu so pindah ke umh kami...mebi sbb ada kak e kot dia nk pndah sni...aku mmg x knal dia lgsg...dia ni mula2 aku pndang slek skett..sbb sengap jaa...pndng org kdg x senyum...kalu dia jln dlm umh tuh masyaallah hentak2...isk3...pastu ain lak tego dia...tgk cm ok jaa...aku pon wat2 la ramah mesra...mula2 tu cm plikk laaa..x kamceng g...tp lma2 ngarot byk rupanya minah niee...

aku pling x ley lopa ngn gelak diaa...ada org pnah ckp dia glak cm kamben cm pontianak...sbb glak dia mmg x ley blahh...kalu dia glak msti kami suma pndang dia...ezah ajar dia glak cover...mmg cover sggh2 laa...glak tayang gg pastu tgn ltak kt mulut konon nmpak sopan laa...hua3 wat org glak gulin2 jaa...pastu lakk kes dia ngn berger dia...bc kt blog dia dia suka dok wat habit mkn mlm...hurrmm bertambah la double triple berger ko ek fida....kalah aku...control sket weyhh...dia pnah diet...1 ari tu mkn mlm dia bli sup sayur mkn utk 2 org pdahal nk balun sorg sbb dia x mau mkn nasi...nk hirup sup tu ja...ari ke2 pon cm tu gakk...pastu ari2 strusnyaa dia balun suma mknan sbb dia x ley tgk berger dia mengecill...ada 1 ari tuhh dia ajak ousmate dia p joging...suma da mcm smngt nk p...aku ckp tgk dolu sok...sok2 tuh pas suma smyg subuh fira ckp dia tido lmbt smlm so x lrat..nk smbung tdo...ezah saket pewot kott..dia malaz joging...pastuh fida ckp kak e dia penin2 smbey pcit2 kpala dia pastu trus terjun ats tilamm tuhh..padahal x penin pon..alasan ja x mau p jog...kak e ja yg smgt bgn tggu kami suma nk p jog ka x alih2 suma tdo smpai kol 10..

pastu lg fida suka cite sal mr a kt kami...hek3...usaha2 nya nk mnguruskan bdan sbb nk kt mr a...haaiisshh part glak jln suma da settle tp part nk kurus ja x mnjadi..dia hny tggu ja mn taw nati2 mr a tuh minat dia scara smula jadi...tp skg da x suka da kot...sbb dia nk usha mamat jepun lakk...tah jepun mn dia nk cri xtaw laa...semoga berjaya...pastu plak kez dia ngn kak e...kak e ni suka mrh dia...fida jrit ka glak ka nyanyi ka msstii kak e akn sbut ffiiiiddddaaaaaaa!!!....aku ezah n ain akn glak mngekek senyap2 sbb sian tgk dia mcm 2...slalu jd mgsa kan3

byk nk cite sal dia tp letey llaa...jd x igt lak nk cita pa g...mmg kenangan laa duk seumah ngn dia..msuk sem 3 kami da berppisahh sbb dia nk dok ngn geng dia...kami lak kt umh laenn...tp stil jumpa2 jugakkk...arap nati dpt jumpa kt bls ley ulang suma2 bnda kt ats tuhh


**x mau ltak pic sbb takot nati ko mrh aku =D...tp tp tp tingin gila nk ltakk

1 Response
  1. fleura Says:

    oit,najwaaaa..jgn pi ltk full name,,ko dh ceroboh privasi aku ni!!!grrrrr..boikot kang!!???