takottt~~~


msuk ni nie yg ke3 status aku dok takott...x abeh2 takot..oorg pon da naek muak tgk..tp aku x..aku akan stil ckp takot smpay aku rs x takot da..aku takot nk p shah alammm wwuuaaa...ni suma bahana tipah yg cite mcm2 kt shah alam tuhh...klas x da ekon la klas mlm la tmbang buz naek laa koko yg memenatkan la..n mcm2 lg..huhu..fida mula2 x takot..tp bila aku cita apa yg aku taw dia pon takot..cm lawk ja...dasat gak u nie..

tp aku more to malaz laa...malaz aku nk dpt rumate bru yg x knal, malaz nk p klas yg clasmate jugak aku x knal, malaz aku nk berebot2 buz n pling utama aku maalaz nk jln p toilet kt luar wuawuawua..

yaa dolu toilet kt kuantan mcm ni!! ini mcm...mmg sgt bez..stgh jam nk klas bru aku mndi..siap2 lmah gmalai sapu bedak sket2 nk p melabor pon smpat...dok bersila atas lntai sembang2 pon dan lgi

tp nati kt shah alam x mcm ni da...aku msti kna bgn awlnya nk p toilet...nati mlm2 kalu aku nk terkucil or nk melabor cne aku nk p toilet tuh...kang ada bnda laen kann....eee x ley x ley....sok da nk bertolak kl...hoho 1st time nk drive jauh2..part ni ja la excited..part len x...yg dlm pikiran aku ni aku nk bli t shiiit putih sbb tipah kata kesatria kna pkaii putih hua3...aku ni slagi bnda tu x ada lam tgn slagi tu la x kan dok diam..susah la kalu kt sna bru nk bli...dgn tpt tataw nk bli kt mn..duet lak nk kna wak kuar...sem kali nie mmg miskin tahap cipannya...duet tgh x da..stok megi x bli lg...tp dgr kata mc d sgt dkat d c2...aauuuwww im lovin it...

yg muskilnya skg ni pahal kami malaz2 nk p ni haahh..dolu time dpt rsult dgree melambung2 lompat epi kegembiraan..ni smpai ke arini aku tny suma org mlaaz nk p..ngada2 tol laa...cm lawk plakk..mebi sbb kami akan ke shah alam bukan ke kuantan lg da..kuantan tersgt la bez...aahh akan rindu sgt2 tpt tuhh...muuaahhhx
k pack2...sok nk tolak da arap la akn epi kt sna internet pon ley on ari2...ley bukak suma2 yg aku nk ari2

7 Responses
  1. fleura Says:

    oitt,ko xckp plak kesatria pki bj ptih,lepukk gak kang =_=:::::::::::::


  2. Me Says:

    oi, oi..! korg neh..lebeh2 plak aku tgk...hahaha..

    jgn la takot sngt..xde menda nye lah..just part koko tu mmg la penat sket..tp bese r...mcd? kfc lagi dkt la hang..mcm2 kmudahan ade kt sane...ko xyah la nk risau..adoi..


  3. fleura Says:

    yeke mon.tkut la.msti xbest cam kuantan .;((


  4. Ifah Ibrahim Says:

    haha..njwa ang ni lebey2 la...syok ja wey duk sna... xdak la twuk sgt..hahahaha...sj ja nak bg ang prepare lebey sket.. nt ang mst suka nyer. part kesatria tu jer yg nyampah sket.eyh nympah byl! haha gudlux there . t kitak jumpa


  5. choco Says:

    fida---xpa nati kt sna kita kuar p bli la weyhh..ko jgn risau mak ko xkan mrh la...kita xkan kuar kl pon..mall tu dkat2 ja ngn c2

    monmon---part koko mmg aku nymph pon...kfc dkat ek wauu3...ley aku balun chezy wedges arriii2

    tipah---lebey2 ka takot aku nie hua3..mmg aku takot babun pon weyhh adeyy...bnci la bila aku pk balik sal kesatria nie


  6. greenhall Says:

    wow! baju puteh tu... haha. transparent x? =p




    bangang betul itm tuh!!


  7. choco Says:

    org laki nie pntang kalu kaler2 putih nie...pk kot lenn ja taww