luuvvvv stoorriii

haaa..pnah jatuh cinta??.....tol x suma org pnahh...tp pnah suka kt seseorg??...ha msti pnahnyaa...tp kez aku aku da jatuh cinta kt org tuh time aku konet2 kcik2 x baligh g dok pkai bju skirt2 g....aku jatuh cinta monyet ataw translatenya monkey luv x pon omputih kata puppy luv...tingat lak masa dolu2...aaauuuwww sweet mweetnya...hua3..

aku stat join bnda merapu ni sjak aku dajah 2...nama dia a...dia ni ensem gak laaa...aku rapat ngn dia sbb ada 1 ari tuhh kwn kami lam klas tuh dok nagez2 x enti sbb pa tataw...dia kata dia nk ubh tpt...tpt lak tuh ngn aku...ckg pon suh aku pindah p tpt dia...meja dolu susun smbung...3 meja facing 3 meja lg...kira cm grup la...1 grup tuh ada 6 meja...rezki terpijak sbb dok dpn dia hua3..stat dr tuh kami sembang2 glak2 kenyit2 mata tiru meniru2 kaco2 maen doktor2 nurse, polis n 3 la, ice water la n mcm2 lgik..

tah mcm mna tah tahap kemesraan tuh bertukar arah...upgrade pgkat jd awek n marka...hua3...ari2 time rehat slalu p kantin jln skali tp mkn laen2 hala...nk p kdai pkck saidon bli pnsil pembaris pemadam ka p skali gak...naseb toilet x p sama2..ada 1 time tuhh kami pnah pgang tgn jln dlm kantin.....rs di awangan gilaaaa....bezzz dpt pgang tgn org ensem hua3...gedikk...org laen tgk kami wat dek jaa...jeles la tuhh..ada 1 part tuh dia pnh ckp aku cntikk...dia kata jiran dia pon cntik...aku suh bnding...dia ckp aku cntikk lg...aku malu tp aku suka hemo3...kcik2 da gatai meghla


lpas2 tuhhh kami terpisahh...aku kt hujg dpn dia kt hujg blkg...ckg ar niieee...jeles x bg kami berasmara...dengki uhuhuhu...trus x rapt...dia wat hal sndiri aku hal sndiri...aku pon da x igt apa jd..

naek dajah 6 aku pngawas...jga klas blkg klas dia...kami kwn cm besa tp cm x rapt sbbnya dia pon ada minat kwn aku jugakk...isk3 x ley jd...da 2 nk wat pa gi biar ja laa....lgpon aku pon ada org laen gak nk minat...
tpkan rindu la zaman kcik2 dolu...aku comey kurus n sgt suka kwn ngn org....rindu ngn kwn2 dolu...tp kalu slisih mn2 msti suma wat eksyen...x mau tego tp padahal nak..malu pnya pasal...kcik2 dolu x yah dok gado sesungut saket blkg sbb period n x segan nk pkai bju lengan pndek sbb ketiak cntikk hua3...tp skg tidak lg..aahh memorriiii....sgt maniss~~~



12 Responses
  1. fleura Says:

    lloloooo,,comelnye,,kecik2 dh kapel.wah dh maju,,aku gak xprnh kapel time kecik2 tp ade ah mnat aku time aku drjh 6 siap call aku tp aku jual mhl ;P


  2. chocho Says:

    hua3...ngada...len kali rezki jgn ditolakk


  3. fleura Says:

    xensem sbb tu aku tolak,khahaha XD XD


  4. choco Says:

    demand plakkk...ngada


  5. fleura Says:

    sbb time tu aku cun kot.kuhuhu XD


  6. greenhall Says:

    skrg ni si fida mesti dah tua kan? xpe, botox kan ada. haha..


    oit choco! ko tak cerita pun part ko bg underwear kat dia time korang tgh hangat bercinta.. ish..ish..


  7. choco Says:

    ha fida ko tgk tuh ada org sggest bnda baek pnya..

    oii mamatt x da mknanya aku nk bg bnda tu kt dia..tah pkai ka x time tuh x igt hua3...lgpon nati dia terbau2 kentut kt underwear tuhh nati dia x ley tdo mlm


  8. fleura Says:

    aiii,,botox mhl ah,,xde yg murah skit ke.huhu


  9. greenhall Says:

    ala.. xnak ngaku lak kau. haha


  10. chocolatierz Says:

    bnda x btoi kita jgn ngaku..tol x btol??


  11. Ifah Ibrahim Says:

    erk btw whos that unlucky guy...


  12. choco Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.