updatee????

iisshhh suka tataw nk update apa...membosankan la idop aku niee...nk cite sal org bertuah xtaw nk cita sapa..bertuah tol fida aku cita sal ko....spontan lak tuhh..update blog dok gagap2 giiee...ni suma bahana brokband lembappp huhh...da tuh nk kena brebot plakk...kalut nak maen mafia wars la cafe wol la treasure madness la wonderland hapa bnda laa...x rock lgsg men bnda2 niee...nk stdy??? ho ho ho no no no not yet...ni kalu aku tetiba bukak buku dok ats katil mau beliak mata suma lam umh...buang tebiat katakan..lgpon nk stdy pa...apa pon xtaw lg...nk tgk tb tb da nazakk..sora dgr gmbaq lakk cacau merba...jnuh nk tolak tarik area angkt turun wayar bg cleaaaarrr...tggu la bila nk dpt tb baruu...cuaca kt luaq sgt menarik nk jalan jalan...nk tdo lg la sdap..tilam memanggil...tp x nantok pon...aku da baek skg...tdo ptg jrang yg amat...tdo pg pon limit smpai kol 10...kira upgrade la tuhh..preparation nk p u natiii...mkn pon sjemput...dr pg smpai kol 3 skg bru mkn mertabak sekepin...bguz2 jimat duet mkn...mlm tataw la plakk...okehh nk p tenok danny phantom..

3 Responses
  1. fleura Says:

    hhuhuh,,bgusnye,,ko tido awl bgun awl,,bkn cam aku..cam ank jntn.kahahahaha.. XD XD


  2. chocolatierz Says:

    hoho ko mmg...x pa ko kan x jd kawen..x yah isauu mak mentua bisg


  3. fleura Says:

    ye dok,,aku tkut je,,result cam siput,,lembab!!xkuar2..