11-1-11

tarikh sangat cantek....aku bru teringat arini besday abah pkul 5 leebey camtu 

pa...tu pon sebab terdetik nak tulis tarikh kat buku nota..then i realized it was 

abah's besday...cantik sangat tarikh nie....x da rezki abah nak rasa besday dia 

pada tarikh yang cantek....hurm sad sad...he shud be 61 dis year if he still 

here...but it's fated the age ends at 59...nak wat gano...tabah lahh...bes 

sangat kalu dia dapat sambut besday nie kan...bes sngat kalu dia dapat p zoo 

 negra masa anta aku dlu


hapy besday abah!!! always pray u r happy 'there'...may allah award u taman syurga 'there'






lama x tengok gambar2 abah...skang bila tgk rasa sebak plak

issshhh ni nak nagez nie...x aci abah sempat p konvo kak aku...aku???...nk jugak abah p...=(..x pa la asal mak boley tengokk..insyallah

2 Responses
  1. Me Says:

    ko buat aku sebak..benci..


  2. chocolatierz Says:

    huhuh nak wat gano aku pon sebak..