program ari sabtu airini berjalan dengan sangat menyenangkan....aku bangun paling awal pasal aku dok sakit blkang so aku rs dalam beberapa jam aku akan terjaga sendiri pastu tido sendiri...bangun pon rasa freshh pastu minum ayaq masak sket pastu p melabur skett lam toilet pastu mandi!!...uhh x puas ahh melabur sket2 nie...rs gemok ja prot nie...kalu 2 kali memang i loike  lah..tengok depan cermin wah wah slimmnya prot kaw!..

macam orang lam umah ni memang x eti ikot waktu yang telah ditetapkan...kol 10 shud be there 10 lebey bru kami sampai....pastu terkedek kedek termengah mengah naek tangga masuk audi....penceramah memang punctual tol...tapi still mesti la kena peli serba sikit...pandai dia berkias...isk3..

teori ni sangat bes....aku rasa cam bertuah ja dapat bljar benda2 nie...baru aku taw segala benda etika susun atur pinggan, garfu sudu pisau suma tu laaa...penceramah pon rilekss yawwhh gelak2...tapi too bad dia x ingat orang kat depan....apa kau ingat kami nampak ka dia dok demo kat orang belakang..terteleng teleng kpala pusing tengok dia...silap aribulan slip disc kt tengkuk tuuhh mati memang samann!!...tapi sapa suh mai lambat kann...padan muka!!

skang aku taw napa kadang dok makan western dok potong ayam dia x mau putus2...rupanya salah pegang pisau...dok bajet kita tu terer sangat masak padahal tukang masak dok masak baek punya...sendeng skit pisau tuh n letak pisau tu at d centre of ur palm then u can cut slice ur food easily...jangan dok sendawa kuat2..jangan dok bergelak sakan la ngan kawan2 jiran...cover la skett..nati org pandang pastu innocent ja tnduk bawah buat2 makan..cehh..

n suma org cam kalut kan bila dia mkan pastu pisau garfu dok keletung keletang belaga ngan pinggan..aku pon mcam tu laa...tapi muka maintain la bukan kita yg wat..relax chill!...tapi sbnarnya x salah bunyi...da nama pinggan tu pon kaca cmpur tanah liat sket campur apa2 lagi so dia bila kena ngn pisau steel tuh of koz la bunyi...kang dok bersungguh makan senyap x mau bagi bunyi pisau tu akan menghasilkan bunyi yang sangt menyakitkan tinger...try amik pisau pastu hiris atas pinggannn arrghhhh memang kena tikam la kawan sebelah time dok dinner...daahh masuk paper plak...teori dining and etiquette membahaya kan nyawa pelajar pelajarnya!!...umphhh haru haru

sebolehnya minimum kan bunyi laa...owwhh handbeg or purse jangan dok letak atas meja...itu menunjuk namanya bak kata penceramah...jenama bukan maen...prada, guess ,coach padahal bli dekat ropewalk!! eishh huduhnya prangai...so letak dekat belakang u ok between u n d chair...nati posture duduk pon cantik...x da la terlentang kekenyangan usap prut lepas makan... 

 banyak lagi benda tapi tengok la bukan aku ingat pon....event tuh 14 feb valentine u...sebulan lagi...teori bukan maen buat arini....macam ingat ja wehh...tapi aku x sabaq....suka suka....dok kat meja tengok kerenah orang nak amik sudu mana cawan yang mana pisau yg mana nak potong macam mana....ahh mesti bez kann...pastu kontrol gelak palsu....n of koz d food is going to b western...samaada superb ka x xtaw la...hotel apa tah lupa dahh

n spoilnya kena pakai baju itam putih...kalu aku taw kena pakai kaler tu ja mmang aku bli baju raya kaler tu dahh...baru nak bergaya sakan pakai baju raya...da kena cri baju itam plakkk...haaiihhh x pa laa...asal dapat rasa benda tuu...cant wait!!

0 Responses