macam besa kat umah memang susah nak ada makanan melainkan kak aku ataw aku  masak ataw mak aku rajen nak beli lauk....aku rasa cam malaz plak nak masak sebab kt shah alam banyak ari sangat masak sampai da jemu sangat aku rasa....da tu plak mak aku ada beli sebotol ubat herba sebab aku ni rajen sembelitt....memang saket ah!!! 


aku makan sebijik pil...pastu sok pagi kol 5 camtu aku dok terjaga sebab aku rsa badan aku panas...pastu masuk subuh aku rsa perot aku sakettnyyaa...kembon cam belon...aku dok guling guling satu katil x ilang gak...last2 aku push push gak ...sekali diarrhea kottt....lama plak tuhh... rupanya pil tu main function dia adalah pembakar lemak...pastu bru la ada anak anak dia yg tulis untuk sembelit la kencing manis la apa tah lagi...mak aku cakap badan panas tu baguih la dok bakar lemak la tuhh...tapi smpai kembung perut cne plakk...uuhh tringat la saket dia..memang sakit laa...pas subuh aku tido balik da mengerekot macam anak udang...nk push pushh baby angin tu kan...


bila da diarrhea macam nak cukup 1 baldi of kozz lapar ketang ketang....ada daging malasnyaa nak masak...da la ada cita hindustan bez plak tuhh...lunch aku makan roti ngan scrambled egg ja...ohh diet diet...ahh rini sabtu! pasar malam! lama benor aku x p pasar mlam kepala batas nie....rindu rindu...kol 630 anak dara sama mak anak dara mencicit  la p pasar malam...kat 40 hinggit habes...hah hah hah memang rutin harian...nak beli bawah 20 hengget memang mimpi laa weehhh...mertabak ada , ayam goreng ada , ketiaw sup ada , nasi ayam 3 bungkus , potato yang pusing2 cucuk ngan lidi ada , mee sama ketiaw goreng ada, tapai pastu last skali beli kebab....mana x 40 lebey kan...wwooh puas puas...naseb x amik sate, pulut durian , ayam percikk....ayam percik aku nk simpan beli nex wek..kena gak beli


melampau kan nafsu...nafsu manusia ka apa nie....ah persyaitonnkan suma ituu...bila lagi nak dapat makan free...sep sket duet smggu nie...kat shah alam suma mahal2

0 Responses