SKODENG JOM !!!








okeehh semalam adalah hari yang menyakitkan jiwa raga hati perasaan...aku nak connect internet tapi internet macam si si si284u891....line x mau naek naek....0.00 kbps...da la bel nak kena tnjuk topik selasa nie...nk cri tajuk pon hal...sat overuse la sat common la sat x sesuai la...huhh haru la madam niee....x nah gi jumpa madam bel cmni....aku sangat tensen sampai aku lopa da smyang isyak ka blom... oh time dok tulis ni pon x smyang zohor lagi ...adeehh...

 okeh macam biasa bila tiba ahad malam akan keluar la sepasang member yang tengah seronok berkawan untuk pergi minum minum makan2 bertentang tentang mata , berseronokan dan apa2 ja la untuk melepas rindu.....kata seorang kawan tu dia x kan keluar selagi belum raya cina...tapi nak wat cne manusia merancang Allah yang menentukan...allah telah menentukan yang mereka perlu juga keluar ini ahad malam....jeng jeng jenggg!!

 fida dok bising lapar ! lapar !...x abes2 lapar ko ni saban malam...tup tup prot aku pon bunyi wehh...otoke otoke!!..SIANTAN JOM!!...macam jantan plak bila baca siantan tuh....n n boley skodeng sepasang kawan ni tengah makan u alls....sebnrnya nak tgk muka pasangan kawan tu secara dekat ann...bagi alasan lapar la....hoho n taraaaaaa..itulah mereka...hek3...glak sakan minah tuhh...dorg ajak makan skali......x nak la kaco kawan tengah jumpa kawan dia kan...bg privasiii sskkkettt!!....well aku muka x malu x abes2 dok tengok dorangg hahaah...

 last2 order koey teow goreng 1 habuk pon x kluar...patot la macam x da org masak...balikkkk!!
 pastu p singgah hakim plakk....oouugghhh teruknya kedai dia....gila kotor...sangat!!...ritu aku p x da la kotor smpai cmni...x pa la duduk ja la sebab tingin makan roti canai telor cheese...sedap!!...sedap la ngn segala bagai apa dia taruk dalam tuh...tah bersih ka x...layan ja la


 sampai umah 230....peehh gila....bakpo aku jadi lagu nie...mak aku taw ni isk3...tapi x pa la sebab lapar punya pasal..but it end up 530 perot aku memulas mulas....x pasal ja kena p toilet pagi pagi buta...pagi pagi lagi da membuang...potong stimm!!...orang dok sedap tdo dok nak kena p melengung plak lam toilet...ouhh pedih gak...choco berry u....tapi macam bley wat smoothies ja....cherry berry llaa...saket perott...ni mesti mamak hakim punya pasal...yyuucckk..kt lantai hakim tu aku ley nampak lagi lipas dok terkedek kedek jalan...


pas bangun tido pon p toilet lagi seround...da lega sket...n skrang kol 230 bley plak aku dok buang masa ngadap benda nie...topik bel pon lari tah ke mana...fokus!! fokus!...sakgi equity...yang ni lagi kena fokus!! lama x tatap lecture nie

0 Responses