DINNER SEDIHH

arini kelas abes sampai kol 6....sir lepas elok 5 minit ja seblum kol 6....aku x taw napa aku rasa lapar...padahal lunch td mcam byak gak nasi....tapi tu laa ikan keli pon yang anak anak ja...mak bapak ikan keli dia x jual plakk...iisshh mana puas makan anak keli...2 3 suap da lesap ikan tuhh..ppeehhh..slalu aku tahan ja lapar sampai malam nie...tapi tidak untuk malam nie

so balik cepat cepat masuk rumahh...ahh pulakk..bau sampah menusuk idong...uugghhh busukk shiall...
 p toilet muntah ijauu, choco beryy suma...k x...x sempat nak muntah sebab asar ada lagi sket...cepat2 plak smyang...seblom tuh da kuar ayam mee suma ..abes  smyg doa serba sikit cepat cepat p dapur...cincang bawang rendam mee potg ayam pastu bukakk apii maaaa....semangat gila ngan muka tahap lapar singa....aku dok bayng mee goreng panas panas berasap masuk uummpppp ceedappnya....bukak api panas peghiuk pastu taruk minyak

 elokk nak tumis bawang ja aku slow kan api...pastu pastuu bau gas....llaaaaa tertutup api rupanyaa~~~
 bukak ar balikk...dekat 6 7 kali aku dok pusing2 benda nak bukak api tuhh....haaii bakpo api x kuor niee...

tetiba aku teringatt...

 oh tidak tidak tidakkkk!!!! gas abess....nagez air mata darah sekalipun gas x kan mai balikk....T_T...sdeynyaa meruntun jiwa dan raga...tabah ja aku amik ayam mee bawang2 simpan lam peti ais balikkk... tuu laaa suma org dok kalut bila gas kita nak abes ...lama benor gas kita tahann....haahh skang nahh gas kita da abes...pulakk tuh kena kat akuu...kat aku weyyyy!!! time aku dok lapaq tahap bangat...
 makan ja la coco crunch ngn biskut lexus...still lapaq lg... sedap ja aku tengok ieda makan laksa depan aku dok slurp slurp...telan ayaq liuqqq laa

 pas magrib aku bangun gak wat mee tuh....aku pakai prencah megi pakai mee basah...masak air guna kettle tuh....pastu cepat cepat aku rendam mee,ayam udang ngan kubis lam air panas.....wwwwaaa sunuk tengok dorang berendam ngan gembira...ayam udang masak baaeekkk punyaaa...prencah pon jadi

 tapi tula bila kita masak ngan sdey makanan pon akan rasa sedey....aku makan aku rasa sdeyy...aku nak mee goreng...tapi jadi mee sup...tawar plak tuhh...x bes lgsung...pasrah!!

0 Responses