slama smggu aku x update blog...slama smggu la dok excited + malaz + berdebar debar jantung ku~~ p klas baru....sem ni memang totally suma lecture baru...harap dapat prof shad for admin tapi malangnya  x dapat sobs...dapat puan apa tahh...subjek tu macam bez sebab da blaja dolu2...revise balik ar pastu kena score a la kan...

 sem ni kami dapat 2 lecture laki....sorang memang criminal sgguh2 sorang lagi menjadi idaman suma pompuan satu lecture tuhh...tipu la sapa yang cakap x tuh...tipu tipuu!!...yg criminal tuhh memang sesuai sngt la sebab dia ajar criminal law...aahhh fes time jumpa kecut prot aku...fes impression pon aku da ckp dia memang criminal!...awal2 lagi da kena beletiaq...pastu plak dia kata dia amik tutor group a ...ahh sudahhh memang kena habuan sgguh la...dia pnah cita ada stdnt kencing la lam klas dia, x ley nages la...hiisshhh...aku ckup lemaih la lecture2 yang amik tutorial pastu dok wat soklan2 tnya2 niee....sebab aku pemalaz nak stdy..tringat peristiwa kena halauu dari kelass...
sem ni kena lagi ka???

walaupun dia criminal tapi ya allah sangat lawak....sampai gelak tutup2 mulut pastu sorok kpla belakang kusi audi pastu glak puas2 sebab mula2 dia marah kami glakk...hhaaiihhh payah2....dia pkai keta merc pastu tup2 atas dashboard ada hello kitty???!!!!!...siap dok geleng2 kepala dia...dalam ati ada taman hello kitty rupanya....aku macam x caya...aku syak ni anak bini dia punya keja laa...aku ada modal nk ugut dia kalu dia marah lam tutorial nii...sirr!! saya amik hello kitty lam keta bru taw...plat number NCD kott 235....punya la nk abadi besday istri...num fon pon 235


ahhh next encik rizal u...heheheh...mula2 masuk kelas dia serius bangat...aku rs dia lagi criminal dr datuk tuhh....da la muda muka stone ja pon...dok belek2 jam pastu jalan kat pintu ingat nak kunci ohh rupanya kluaq....pas klas stat baru taw....memang feveret lecture of d sem la...aku ckup style dia time tutorial...ya itu tutorial= lecture...x yah la dok tny2 soklan panggil nama pastu x dapat jawab jeling maut pastu cop ko budak bodoh!...pastu makin dia naik tangga makin dekat la ngn muka kita kan...apa g usha arr...dada toughhh!!! slurrpp...memang mata suma plajar pompuan dok ushaaa tang tuu ja iskkkk3..



dia sangat cool..plajar datang lmbat no hal bro...as long as u present...aku suka mcam tuhh...pljar dtang lmbat bukan sebab saja...sebab bas kot...lmbat...kami kluar awal pon stil bas jugak jadi masalah...jadi i sayang u la encik lecturer....msti dia da kawen kan...ada uban selai dua kt rmbut..da mengajar 11 taun phd 4 taun ...hummpphh x da arapan nk feeling stdnt bercinta ngn lecturer ann...isk3..sudah! sudah!

pastu lecture land law addoiii nguap ja aku kira...dok tengah2 kira ok la...tapi aku x paham apa dia ajar...still tutorial dia pgang grup aku jugakk...still dia suka tnya jugakk....eee x sukaa laa...napa mesti ada tutorial!!!!...tutorial wat cara btol x pa gak ni kadang x dapat apa pon lam tutorial tuh...x da manfaat..
everytin will start nex week...by hook or by crook i must attend d tutorial n ketaq perot jawab soklan n senyum2 time tutorial encik lecturer kesayngan ^^
 

0 Responses