1 WEEK COUNTDOWN

countdown before going back to lovely "peaceful" beautiful shah alam.....hhaaaihhh...x mau baliikk...x dak sikit walau sekelumit pon prasaan rindu aku nak balik sana...nak balik umah mahupun nak p klas... malam ni aku dok pikiaq bukan2 lagi...n dok pk bukan2 tuhh aku terpk dekat sapa aku nak luahh bila aku da sorang2 nati...memang x ley harap kat dia...da macam useless nak diharapkann...waahh sangat sakitt hatiii...



 aku dok bayang aku p tasik sorang2 duduk kat sumwhere menangisi nasib diri yang x sebertuah orang laen...tiba2 ada sorang laki tegor aku tanya napa nangis...pastu aku cita pung pang pung pang....pastu kami jadi baekk...aku jadi epi sebab ada org yg paham isi hati aku...tapi aku x paham napa aku nak jugak LAKI???..sebab memang manusia ni suka cri ooposite sex kot nak luah prasaan...ya ka?? tapi depends on certain problems la kan...girls problem for girls la other stuffs sumtimes opposite sex is good on giving opinion...

 aku rs mcam sdey ja nak tinggal umah...tiap2 sem aku cakap camni..x penah aku epi nak tinggal umahh...pasni kat sana aku tidoq da sorang2...kalu kt umah mesti aku tidoq ngan mak...aku tengok cite antu pon aku boolayan ja sebab malam sakgi tdoq sebelah mak...nak takot apa...tapi kat sana kalu aku takot aku akan tdo bukak lampu...yang tu ja yg wat aku tenang....hhaaiihh...kalu la uitm penang ada law kos memang aku da tukar dok penang....senang pon senang...setgh jam ja da sampaii...bley tdo umh ari2...oohhh saya sangat sdey

saya nak ekspress kan kesedihan pada seseorang...tapi saya hanya dapat tahan dalam hatiii...saya hanya boleh menangis ketika nak tidoq memikirkan pada orang itu...rasa macam nak kawen..ada suami yang boley teman kita setiap saat  dan dengar luahan kita dan lepas tu tenang kan kita pastu cium dahi kita pastu tido....nyaman...

 xtaw napa malam ni aku rasa sangat sedeyhh.... n aku x sedar da dekat pukol 1 rupanyaa.....
 saya nak orang itu!!

2 Responses
  1. fleura Says:

    alaaa,najwaaa.jgn sadih2,ohh ptut la mulut hang xbtul rndu kat uhuk uhuk ek.ala,relax ah,aku pun xde mr right lg.cool je,kdg2 lg ko pikir,lg tu la wat ko risau.aku kn sedia dgr mslh ko.lgpun aku kn ade tmn ko tido mlm2 kdg2?=))


  2. chocolatierz Says:

    ehehehe....paham2 ja ko kan...bguz2...ko lucky x da mr right x yah dok sdey2 meroyan cm aku nie
    ...nex sem teman aku tdo lg taw hueh3