sangap aaiihhh ayaq x dakk...sangap sebab aku nk terkencinn lllaaa....ayaq ni crucial...x dak karan x pa jangan x dak ayaq....da la aku tgh dok berhoneymooon tengah2 bulan ni kann....lagi parahhh....bila aku honeymoon kebarangkalian nk p toilet sangat la tinggi...sebab honeymoon kena minum air banyakk...nak ganti la honey2 yang mengalir2 tu kann...sakgi  kang aku jadi sembelit pastu buasir plakkk....da la baru2 ni kuar darah lagi...arrghhh tension laa...nk p jumpa doktor aku takot...sakgi kang dia selak2 nak tengokk..ala maluu laaa...ubat herba aku dok makan tu pon dah habes....

 skang plak ayaq x dakk...x dak ribut apa tetiba ja...mak aku cakap 28 ni depa da warn kata ayaq x dakk...ni bru 14 disember ....lmbt lagiii...dr tgh ari sampai skg x plak nk ujan...cepatt la nak tadah air ujan nie...ni yg bes kalu dok kampung umah sebelah sungai niee...boley terjun bila2 masa....tapi sebab aku dok taman n banyak sawah padi xkan nak terjun tali ayaq kot....

ohh mak aku p ngaji petang td kot...pastu kol 630 aku koling dia nk suh dia bli ayaq mineral sebab kot nak basuh n amik wuduk skali kan...dia terkejot la sebab ayaq x da lg...sebab sebelom dia kuar dia cek still dok ada lagi ayaq...aku pon laju la simpan lam bootol...tgk2 ada la dapat setengah botol pastu setitik ayaq pon x kuaq dahh...tup2 dia balik td dia x beli pon ayaq mineral T_T....sampai atiii...tapii ada makcik ni tapau makanan kat dia...weehhoooo.....aku baru pas melantak tadi...maknan besa2 ja...dia bagi ikan asam pedas, kari daging ikan goreng ulam n paling x tahan sambal belacan....oh my lama x makan...2 kali tambah...ingat nak masuk pinggan ke 3 tapi minda aku" stop! stop! hang tengah nak diet... so aku stop...ckup2 la tuhh....ohhh tima makasih la mkck...dia bg bekal mebi sebab x da ayaq kan sakgi x ley masak plakk...padahal bukan masak sangat pon..rezki2...

 tapi skang aku nak buang air kecil =(...aku x tahann...ayaq ada la lagi ciput..mak aku bley suh p kenc kat luar...pastu aku cakap nak basuh ngan apa...adik aku bley kata sebab aku honeymoon lap2 ja la ngan tuala ka apa....eeeee!!!...honey kena basuh ngan ayaq k.....isshhh sangappppppp laa~~~


esok kena p picnic la tepi ayaq terjun!!

0 Responses