yes im in bad mood....mesti la sebab result....x pnah aku bayg nk dpt pointer cmni....i do imagine but never want to experience getting dat pointer...cz dat is not enough...for a degree stdnt getting pointer above 3 is a must...as for law stdnt u have to maintain 3 above so if u wish to further to LLB...as 4 me d result was so dissappointing...havent tell mak yet cz there's some other creature here...i want to tell her secretly...of koz she will extremely shocked!!!!...it was a heart breaking moment uhukkk seeing d result.......eeeeee...

 ahh aku ni kalu time nak tgk result exam aku msti akan dpt 1 bygan...bygan apa??...byangan pointer aku...mesti...each sem eversince asasi....aku xkan debar bila esok atau lusa nk kuar result...yang pasti mmg la dia akan debar time page tgh load nk tnjuk result hang kan...ha aku akan debar time tu jaa...smpai sejuk kaki tangan....seblum aku cek tuhhh aku msti akan terpk pk result aku brapa....aku dok bayang aku dpt 3 la 3.3 la or below 3 kah ataw mcm2 number la terbayang.....dia macam lebey kurang number tu terkeluar sndiri...aku x mintak pon number tuh...n setiap kalii nk cek rsult mmg akan keluar la number pointer tuh...tp aku akan mcam ala x dapat cmni kot...x x.....tapi itu lahh..anugerah allah bg kt aku kot...bila kluar ja number yg tetiba dari minda aku bila aku cek yang tu la pointer aku.....sama la mcam pointer sem ni seblom aku dok cek tu aku dok rasa brapa la pointer aku.....pastu terpacul number nie...aku mcm uishh x x insyallah x dpt yg ni...dapat lagi baek kot....pastuuu bila cek td sah mmg pointer tuh!!!!!....sdeynyaaa....aku x suka dapat bayangan mcm tu tp memang tiap2 sem akan terjadi...

 dlu pon aku dapat pointer dahsyat aku dapat bayangan jugakkk....epi x terkata laa....tapi yang ni memang sdey x terkata laa....x sangka...tapi bila pk baalikk aku rasa mmg layak aku dapat banyak tuh...memang banyak tu ja usaha aku.....test2 suma aku main2...aku dok cakap x pa time exam boley pulun abes abesan...suma test aku maen....baca pon halai balaii...sebab pa nati bley la tanya kawan sebelah kan....sebab perangai camtu la aku makin malas nk bljaq...tapi mak aku punya dok suruh blajaq elok2....time exam dia suh stdy jaaa....sian orang tua kita dok pk anak dia truk bljaq kt universiti tapi sbnarnya anak dia banyak mainn....harapan depa kita wat maen2 ja...sobs3

 ada baek juga dapat pointer rendah2 nii..sebab apa bley la bg stdnt tu sedar diri sket....bg stdt yang tersedaq la yg x sedaq tu sodaqallah la.....ok aku da tersedaq...x kan selamanya kita kat atas....kita akan kt bawah  jugakkk...kalu tidak kita akan jadi sombong, kita akan amik mudah sesuatu benda, kita akan tengok sesuatu benda tu sebelah mata dan kita akan wat keja x sungguh2........

 nex sem is getting harder...can i make it??..dunno...afraid am not...how bout if am not gonna make it...is it too late to change course???...or should i change it now...huhh??...is it that too bad that u hve to change ur course...am i destined to be in this field?...some say am not eligible enough to be a lwyer...my charaacter does not suit for a lawyer.....am getting used with those people...but it let my spirit going down....honestly im not happy...how am i going to excel if my body is in d class but d soul is somewhere else....sighhhhh~~~
 naseb baek aku da p jalan seblom result...at least i enjoyed myself to d fullest...haha...pasni cne la nk kuar...result x elok pastu ada ati plak nk mintak duet kan~~

2 Responses
  1. Me Says:

    Dude, aku nak kata chill, sah2 aku tahu it's not gonna work pon. Sbb aku penah rasa gak.. But, life isn't always about winning, kan? There are times when we have to fall, but, if falling could make us into a better person, then I guess losing to the pointer sometimes is fine. First semester aku dpt teruk, serious teruk. Aku siap salahkan lecturers konon dorg favor budak2 asasi shah alam la,bla3..banyak la alasan aku bagi nk cover kelemahan aku sendiri. Haha.. Apa2 pon, aku nak kau positif dgn diri kau. If life could be hard, then why would it choose to be easy? Tapi, kau sendiri, you have the power to beat the hard part of your life. Good luck sweety.


  2. chocolatierz Says:

    ^^ yeah2 u right...besa llaaa kdg2 bila dpat result elok tup2 tetiba jatuh merudum mesti lahh nk sdey2 nyesal2 kan....skali skala dapat trukk nak jugak rasa kan....tenkiu laling muahh