4.25 PAGI

da pgi buta tapi aku x membutaa lagiii....wooww x penah2 aku tdoq lmbat cmni...aku x ley tdoq....sebab  dok layan sdey punya paslll....tup2 ada sorang kawan nak layan aku...wahh apa lagi gumbira la....dok maen sesi luahan perasaan plakk...dia sdey sal rsult aku lak dok sdey perasaan kacau bilau..

 x sangka lak dia nk layan masalah aku ....kaunselor terbaek ahhh...tapi  aku yg kena wat keputusan laa.....hhaaiihhh..susahhh2..


when will i get the chance to hv a heart that will always says be happy!!!!.....take everytin positively...tke gud care of others feeling...finish ur work early...when?? when?? hurrmmm....life is so full of dust....u hv to be hardworking to clean the mess away from ur surrounding or it will mess with ur life...ya la ngn slesema nya nati ngan sawang bergantungannya nati...macam2 kan

0 Responses