well diz morning woke up at 11 p.m cz i heard "sayup-sayup" d sound of the character of hannah montana...so up up go n watch....thx to mak n aziz cz they make addict to that tv series...hours after dat were newspaper time!!!...first of koz grab the pancaindera 1st llaa... look at d front page mcm keennaaaii ja...igt juliana evans  pastu belek2 skett ohhhooo kak fathia u....upgrade da dia...jd cover lagi..respeekk la dia...da la loyer to be n actress lg...tengok dia berlakon not bad...x kekok pon....dia cakap dia kena tolakk banyaaaaaaakkkkk tawaran sebab stdy...aaa law mmg susah..x dapat cope p tukaq maskom la bak kata ramlah kan....lecture aku mostly suka ckp cmtu if u dislike law, cannot cope with n u think its tough so go to mascom...kacang putih..sebab senang dia dapat DL kan....

 rupanya senior aku ni dlu mascom rupanya...da setaun stgh baru terbukak nak amik law...da terbalik plak dah...isk3...tp dia msti pndai kan ntah macam mana dia study ngn berlakon ngn bljaq lagi...cakap pasal dia oohh aku rasa ni peluang sekali ja kot...aku dapat tengok dia depan mata...woww i think she is gorgeous...flawless skin...putih...time tu aku ada msalah ngan registration..dok beratuq la kat pejabat tuh...dia pon ada prob yang sama kot...tapi dia ada hal so dia x beratur lama kt situ...aku tengok dia x berkelip...sebab aku mcam x cam sangat...yang ni ka yg berlakon nur kasih tu??...aku ni kalu tengok pompuan cantekk memang x kan lepas...tengok puas2 x kelip2..da mcam jantan tengok pompuan plakk...dia pon macam tak slesa sebab ingat dia potong line kami queue...hahaha...baekk dia nie rupanya x sombong...n style dia sangat la simple!!! sangat....x da mekap tebai2 berinci, tocang 1 tinggi2, baju kurung cotton bunga kecik2 tuh ngan beg sendeng pastu slipar wedges tuhh....selamba ja dia p kelas bukan mcam junior2 aku skang ni baju ala2 mcam nak p dinner...dahsat2

 satu ja dia ni x tinggi la mana...rasa mcam tnggi sket ja...tengok lam tv kan tggi...nora j pon cakap dia mmg sangat cantek...ada satu ari ada org anta sejambak bunga bagi kat dia...bunga tu letak atas meja dekan kt pejabat...madam nk curi2 tengok sapa yang anta tapi x baek laa kann..privasi...so we dont know la who is dat person...

pastu madam bukak cerita pasal budak2 law nie...rupanya ramai artis kita ni lawyer to be tapi banyak yang x jadi pon...madam cakap budak loyer ni memang banyak terlibat ngn industri2 hiburan nie...cntohnya



 dia ni dlu budak law...tapi smpai sem 4 ja...masa final exam tu dia x datang...so admin anta surat la kt dia kata dia kena buang kot...tapi dia nak saman sebab apa tah...macam lawak ja...da x datang exam nk saman2 plak...so dia stop law pastu wat apa tah...tapi skang da jutawan..x pa laa...sunuk la tdo ngan duet..




pastu plak yuna...dia x sambung LLB dia lagi...so x ley la jd loyer lagi...tapi tengok la penyanyi berjaya kan menang anugerah berbondong bondong......pastu shira...aku lopa nama mak dia...dia pon amik law jugak..tapi tengok jadi pelakon plak..next fahrin ahmad!!...yang ni pon dengar kata x amik honours lg...x jadi loyer gak...jadi model la pelakon laa...tengok suma yg amik kos law ni suma wat keja sampingan yg berkaitan ngn keglamouran kann kan kan...sangat kontra ngn law oo....sebab apa xtaw laa...mebi sebab bidang ni lagi senang nk kecapi dari law kan...xtaw laa....nati zaman2 aku kita tengok la plak yang nak glamour2 ni kan

 

0 Responses